طراحی سایت طراحی سایت .

طراحی سایت

طراحی سایت فروشگاهی در شیراز

طراحی سایت فروشگاهی در شیراز
 


اهمیت طراحی وب سایت فروشگاهی در شیراز
 
در دنیای امروز اینترنت به غولی عظیم مبدل شده است که تمام ابعاد و زوایای زندگی مردم را تحت شعاع خود قرار داده است . بدون اینترنت تقریبا کار مردم مختل میشود و کاری از پیش نمیرود . به عنوان مثال اگر بخواهیم نمونه ای از نفوذ اینترنت را در حوزه ی تجارت نام ببریم ، میتوانیم اشاره ای به پیدایش فروشگاه های آنلاین بکنیم .

فروشگاه های آنلاین یا فروشگاه های اینترنتی ، همان مغازه های در سطح شهر هستند با این تفاوت که مکان این مغازه ها مجازی بوده و در روی صفحه وب قرار دارند.

از زمانی که علم طراحی سایت پا به عرصه گذاشت ، طراحی سایت فروشگاهی در شیرازپرطرفدارترین سایت از میان بقیه سایت ها بوده است و روز به روز به تعداد کسانی که مایل به سرمایه گذاری درحوزه تجارت الکترونیکی(ایجاد سایت فروشگاهی ) هستند ، افزوده میشود.

مزایای ساخت سایت فروشگاهی
 
از مزایای مهمی که باعث میشود دست به ساخت سایت فروشگاهی بزنید و کسب وکار خود را بصورت آنلاین و اینترنتی درآورید به موارد زیر میتوان اشاره کرد

_ سایت فروش آنلاین باعث راحتی و آسودگی مشتریان میشود . مشتریان بدون اینکه وقت بگذارند و از این خیابان به آن خیابان به دنبال کالای خود باشند ، به راحتی در منزل خود با استفاده از کامپیوتر شخصی و تنها با یک سرچ ساده در گوگل ، فروشگاه آنلاین پیدا میکنند و با انتخاب کالای مد نظر خود اقدام به خرید آنلاین میکنند .

این راحتی حین خرید ناخودآگاه مشتریان را به سمت استفاده از وب سایت آماده فروشگاهی سوق میدهد.

_ وب سایت فروشگاهی شما محدودیت زمانی ندارد و بصورت دائمی و 24 ساعته در اختیار خریداران میباشد.

_ شما هر تعداد محصول را که بخواهید میتوانید در سایت فروشگاهی خود جای دهید و محدودیت مکانی از لحاظ انبار کردن محصول ندارید.

_ شما با سرمایه گذاری بسیار کمتری می توانید تجارت خود را شروع کنید . زیر می توانید اجناس را ابتدا سفارش بگیرید و با توجه به سفارش بعدا تهیه نمایید.

_ هزینه راه اندازی و نگهداری طراحی سایت فروشگاهی در شیراز به مراتب کمتر از هزینه راه اندازی و نگهداری فروشگاه واقعی است .

ویژگی ها و امکانات عمومی طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای در شیراز
 
امکان ثبت محصول به تعداد نامحدود

امکان گروه بندی محصولات به تعداد نامحدود

امکان ثبت گروه و زیر گروه به تعداد نامحدود

امکان ثبت محصول با تخفیف ویژه در پلن تخفیفی

امکان ثبت محصولات پرفروش ، پربازدید ، ویژه ، و ...

امکان ثبت امتیازات فروشگاه اینترنتی نسبت به سایر فروشگاه های آنلاین

امکان اتصال به شبکه های اجتماعی

امکان درج فوتر داینامیک

امکان ثبت آدرس روی نقشه ، قرار دادن عکس و یا فیلم برای محصولات

دارای مگا منو داینامیک

امکان ایجاد صفحه به تعداد نامحدود در سایت

امکان ثبت و ارسال پیام به مدیریت

دارای تکنولوژی سبد خرید

امکان اتصال به پنل اس ام اس

امکان اتصال به درگاه بانکی

دارای سیستم عضویت کاربران

کاملا ریسپانسیو (دارای نسخه مخصوص موبایل و تبلت بصورت جداگانه)

دارای پنل مدیریتی (کاملا داینامیک) جهت مدیریت کامل سایت

این موارد امکانات عمومی وب سایت هستند و در صورتی که شما قصد داشته باشید امکانات دیگری را نیز به وب سایت خود اضافه کنید این کار به سادگی امکانپذیر است .

مدت زمان طراحی سایت فروشگاهی در شیراز
 
از زمانی که شما تصمیم به ساخت سایت فروشگاهی میگیرید طراحان و برنامه نویسان مرکز طراحی سایت شیراز، ساین جلسه ای تشکیل میدهند جهت مشاوره و راهنمایی شما در انتخاب نوع وب سایت و امکانات سایت فروشگاهی

پس از توافقات بین دو طرف قراردادی مابین مرکز طراحی سایت فروشگاهی در شیراز و مشتری بسته شده که از زمان عقد قرارداد ، به مدت تنها یک هفته بعد وب سایت فروشگاهی آماده تحویل به مشتری میباشد .

زمان کم آماده سازی سایت فروشگاهی دلیل بر بی کیفیت بودن وب سایت فروشگاهی نیست بلکه به این دلیل است که کارشناسان مرکز تخصصی طراحی سایت در شیراز از روش های مهندسی نرم افزار به روز استفاده کرده تا زمان پیاده سازی و برنامه نویسی وب سایت فروشگاهی را برای شما به حداقل برسانند.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی در شیراز
 
قیمت دقیق طراحی سایت فروشگاه آنلاین باید در جلسه ای که بین طرفین قرارداد تشکیل میشود ، تعیین گردد. زیرا قیمت دقیق بستگی به امکانات و ماژول هایی دارد که برای وب سایت فروشگاهی خود در نظر میگیرید .

اما به طور کلی میتوان گفت با امکاناتی که عمومی و مورد نیاز است ، قیمت طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای شیراز ، مبلغ ذکر شده در بالای صفحه میباشد که 50% موقع عقد قرارداد و 50% هنگام بالا آوردن سایت دریافت میشود.

هدیه ما به شما یک هاست رایگان 500 مگا بایت و یک دامین ir رایگان می باشد.

 

 

بهینه سازی وب سایت فروشگاهی در شیراز
 
روزانه میلیاردها جستجو در گوگل انجام میگیرد و میلیون ها نفر برای خرید کالاهای مورد نیاز خود از موتور جستجوی گوگل استفاده می کنند . بنابراین اگر شما بتوانید از جایگاه خوبی در سایت گوگل برخوردار باشید ، مشتریان بسیاری به شما مراجعه کرده و درآمد شما افزایش می یابد .

سئوو بهینه سازی سایت های فروشگاهی نسبت به دیگر سایت ها ، مهم تر و حیاتی تر میباشد . زیرا شما بصورت مستقیم درحال فروش محصولات خود هستید وتنها قصد معرفی کردن برند و شماره تماس و یا آدرس خود را ندارید . هدف اصلی شما فروش و افزایش درآمد است .

بنابراین اگر بتوانید با کلمات کلیدی هدف که متناسب کالای فروشگاه اینترنتی شما میباشد در صفحه اول گوگل قرار بگیرید ، برگ برنده ای بزرگ در اختیار دارید .

محتوای وب سایت فروشگاهی شما باید استاندارد باشد . شما باید با محتوایی جذاب و زیبا مشتری را به سایت خود کشانده و نگه دارید و اجازه ندهید به سراغ فروشگاه آنلاین دیگری برود .

ترتییب و نظم وب سایت فروشگاهی نیز بسیار حائز اهمیت است . خریدکننده نباید دچار سردرگمی شود . از هرنوع کالایی که در وب سایت اینترنتی خود میگذارید ، تعداد ، رنگ ، سایز و... به طور دقیق مشخص و برای خریدار واضح و رسا باشد .

تمامی این موارد باید در زمینه سئو و بهینه سازی سایت فروشگاهی رعایت شود . هیچ وقت فراموش نکنید که مهم ترین اصل در سئو ، کیفیت محتوای سایت شماست . گروه طراحی سایت شیراز (ساین) طبق آخرین نکات علمی اقدام به سئو و بهینه سازی سایت فروشگاهی میکند. برای اطلاع از فیمت های سئو و کارهایی که در مورد سئو انجام می شود میتوانید به صفحه تعرفه سئو مراجعه نمایید

همچنین در صورتی که شما بخواهید خودتان بهینه سازی سایتتان برای موتورهای جستجو را انجام دهید ، می توانید بسته آموزش سئو و بهینه سازی ما را تهیه نمایید و با یادگرفتن سئو ، خودتان با هزینه ای بسیار پایینتر عمل سئو را انجام دهید .

بعد از طراحی وب سایت فروشگاهی شما باید چکار کنید
 
لازم است که شما ابتدا اطلاعات اولیه سایت مانند لوگو ، نام فروشگاه ، تلفن ، آدرس ، قوانین و مقررات سایت ، هزینه مربوط به پست را در سایت وارد کنید و منو سایت و صفحات مورد نظر را ایجاد کنید .

سپس گروه های لازم برای دسته بندی محصولات را ایجاد نمایید . پس از آن شروع به بارگزاری محصولات خود در وب سایت کنید . برای هر محصول عکس ، قیمت ، تعداد ، رنگبندی و ... را مشخص کنید .

پس از آن باید برای گرفتن نماد اعتماد الکترونیک و درگاه بانکی اقدام نمایید و پس از آن از روش های تبلیغاتی مناسب و سئو سایت برای هدایت بازدیدکنندگان به سایت استفاده کرده و سیاست های مربوط به فروش را پیاده سازی کنید .

آموزش کار با سایت فروشگاهی پس از طراحی سایت
 
ما به همه جای کار فکر کرده ایم و شما را تنها نگذاشته ایم . فیلم آموزشی برای مدیریت وب سایت فروشگاهی تدوین کرده ایم که به طور کامل نحوه ی کار با سایت را آموزش میدهد .

نحوه پشتیبانی وب سایت شرکتی
 
گروه طراحی سایت ساین در شیراز وب سایت فروشگاهی شما را یک سال پشتیبانی فنی رایگان میکند . در صورتی که شما در این مدت به مشکلی از قبیل باگ نرم افزاری ، خطاهایی سیستمی و مواردی از این دست برخورد بکنید ، ما این موارد را برای شما رفع خواهیم کرد .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۰۴:۱۰ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)