طراحی سایت طراحی سایت .

طراحی سایت

نحوه نصب فوتبال دستی

نحوه نصب فوتبال دستی

نصب فوتبال دستی پر هزینه نیست. اگر نمونه ی دست دوم این محصول را خریداری کنید، نیازی به مونتاژ کردن ندارد اما اگر آن را به صورت نو خریداری کرده اید با یک بار نصب آن برای همیشه به راحتی از آن استفاده کنید. قطعاتی که در نصب اهمیت بسیار زیادی دارند به شرح زیر می باشند:

آدمک ها
میله ها
دستگیره ها
پوشش های دروازه
بدنه اصلی
پایه ها
پیچ ها و اتصالات
لولا ها
تکیه گاه ها
موارد بالا از مهم ترین بخش های فوتبال دستی به شمار می روند که شما می توانید از روی نقشه ای فروشنده هنگام فروش به شما عرضه می کند اجزا را نصب کرد و مورد استفاده قرار داد. تا جایی که امکان دارد فوتبال دستی را نصب شده خریداری نکنید زیرا نصب دستگیره ها و میله ها می تواند در زمان باربری مشکل ساز باشد. از طرفی باربری های درون شهری و برون شهری در زمان ارسال بار با دلسوزی حمل و نقل را انجام نمی دهند و همین موضوع باعث می شود تا میز دچار مشکلات بسیار زیادی شود.

 

طریقه نصب فوتبال دستی
ابتدا روی یک سطح نرم، فوتبال دستی را به صورت معکوس قرار می دهیم و پایه ها را به بدنه محکم می بندیم. برای بستن پایه ها به فوتبال دستی مورد نظر فقط کافیست که سوراخ های هر پایه را درست منطبق بر سوراخ های بدنه قرار دهیم و پیچ ها را به ترتیب ضرب دری با مهره مخصوص به آن ها محکم کنیم سپس ته پایه ها را به پایه میز ببندیم.

خرید میز فوتبال دستی در شیراز

فوتبال دستی یکه سازان


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۱:۳۱ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)