طراحي سايت طراحي سايت .

طراحي سايت

دفتر وكالت طلاق در شيراز

وكالت ابزاري جهت دفاع از حق


برچسب: وكيل طلاق،وكيل در شيراز،وكيل طلاق در شيراز،طلاق توافقي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۴۰:۵۵ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

امداد خودرو در شيراز

 
 
امداد خودرو در شيراز
 

اين روزها در هر خانه اي در شيراز حداقل يك خودرو وجود دارد و بدون شك نياز به امداد خودرو در شيراز نيز پيدا كرده است. امداد خودرو در شيراز در امداد آريا مهر با بهترين كيفيت ممكن به همشهريان عزيز ارائه مي گردد. خدمات امداد خودرو در شيراز توسط امداد آريا مهر فقط محدود به شيراز نيست و شما عزيزان در هر نقطه از استان فارس كه نياز به امداد رساني خودرو داشته باشيد، مي توانيد با ما تماس گرفته تا به ياري شما بشتابيم.

 

 

 

امداد خودرو شيراز
وجود نقص فني در هر خودرويي دور انتظار نيست و هر خودرويي حداقل يك بار با نقص فني مواجه شده است. شما عزيران مي توانيد در اين مواقع با امداد خودرو آريا مهر تماس گرفته تا از خدمات امداد خودرو شيراز بهره مند گرديد. انواع خدمات امداد خودرو در شيراز شامل موارد زير در امداد آريا مهر قابل انجام است:

تعمير خودرو در محل در شيراز
مكانيك سيار در شيراز
برق خودرو در شيراز
يدك كش در شيراز
انتقال خودرو به تعميرگاه در شيراز
سوخت رساني در شيراز
باطري به باطري در شيراز
پنچر گيري در شيراز
تعويض لاستيك در شيراز
تعويض پمپ بنزين
تنظيم موتور در شيراز
و ...

امداد خودرو شبانه روزي در شيراز
خدمات امداد خودرو در شيراز به صورت شبانه روزي انجام شده و بنابراين شما مي توانيد در هر ساعت از شبانه روز به صورت 24 ساعته با ما در تماس باشيد. تيم حرفه اي امداد خودرو آريا مهر در شيراز در اسرع وقت خود را به شما رسانده تا به امداد رساني به شما عزيزان بپردازد.

 

امداد خودرو سايپا شيراز
امداد خودرو در شيراز در امداد آريا مهر براي تمامي خودرو ها چه ايراني و چه خارجي و همچنين براي خودرو هاي شركت سايپا انجام مي گيرد. پس مهم نيست كه خودرو شما چيست و در چه شركتي توليد شده است. براي انجام خدمات امداد خودرو سايپا در شيراز نيز مي توانيد با ما تماس حاصل نماييد.

 

شماره امداد خودرو شيراز
در هنگام بروز مشكل براي خودرو، هيچ چيز بهتر از داشتن شماره امداد خودرو شيراز به شما كمك نمي كند. شماره هاي زير را كه شماره امداد خودرو آريا مهر در شيراز مي باشند را يادداشت نموده تا در صورت بروز نقص فني در خودرويتان با ما تماس بگيريد و مشكل خودرو در اسرع وقت رفع گردد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۵:۵۶ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

حمل خودرو در شيراز

  
حمل خودرو در شيراز

 

امداد خودرو آريا مهر در شهرستان شيراز آمادگي خود را جهت ارائه ي انواع خدمات حمل خودرو در شيراز به همشهريان عزيز اعلام مي دارد. تجربه ي بالا، سابقه ي درخشان، تجهيزات به روز، كادر حرفه اي، قيمت مناسب و ... از جمله خصوصيات امداد خودرو آريا مهر است كه پيشنهاد مي كنيم حمل خودرو خود در شيراز را به ما بسپاريد.

 

09173800874
09363699900

 

حمل خودرو در شيراز ممكن است به دلايل مختلفي از جمله موارد زير اتفاق بيفتد:

حمل خودرو وارداتي در شيراز
حمل خودرو صفر كيلومتر در شيراز
حمل خودرو به تعميرگاه در شيراز
حمل خودرو به مراكز بيمه در شيراز
حمل خودرو به نمايندگي در شيراز
حمل خودرو به مركز تعويض پلاك در شيراز
حمل خودرو لوكس در شيراز
حمل خودرو مسابقه در شيراز
حمل خودرو تصادفي در شيراز
حمل خودرو سبك در شيراز
حمل خودرو سنگين در شيراز
حمل خودرو درون شهري در شيراز
حمل خودرو برون شهري در شيراز
و ...
 

حمل خودرو شيراز
خدمات حمل خودرو در شيراز توسط امداد خودرو آريا مهر به صورت شبانه روزي ارائه مي گردد. بنابراين شما عزيران مي توانيد در 24 ساعت شبانه روز با ما تماس گرفته و درخواست حمل خودرو شبانه روزي در شيراز داشته باشيد. حمل خودرو در شيراز توسط امداد خودرو آريا مهر به صورت حمل خودرو به تمام شهرستان هاي استان فارس و همچنين تمام نقاط كشور مي باشد كه همراه با بيمه و بارنامه رسمي صورت مي پذيرد. در ادامه نمونه اي از شهرهاي مهمي كه حمل خودر از شيراز به آن ها انجام مي شود را ملاحظه مي فرماييد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۲:۵۸ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

حمل خودرو ، امداد خودرو ، خودرو بر ، يدك كش در شيراز

 
حمل خودرو ، امداد خودرو ، خودرو بر ، يدك كش در شيراز

 


بدون شك براي شما هم پيش آمده كه در حين رانندگي ناگهان خودروي شما دچار مشكل شده و به درستي قادر به ادامه مسير خود نباشد و يا حتي كاملا از حركت بايستد. در اين مواقع هيچ چيز بهتر از يك شركت حمل خودرو ، امداد خودرو ، خودرو بر ، يدك كش در شيراز كه داراي كادر حرفه اي و خدمات با كيفيت باشد، كارساز نيست. امداد خودرو آريا مهر، با سابقه طولاني و درخشان در زمينه حمل خودرو، امداد خودرو، خودرو بر، يدك كش شيراز در خدمت شماست تا در سريع ترين زمان ممكن به ياري شما بشتابد.

پس با اطمينان خاطر از خدمات با كيفيت و قيمت مناسب با ما تماس بگيريد.

 
تخصص ما 
 

 از جمله خدمات و تخصص ما در زمينه امداد خودرو:

حمل خودرو شيراز
امداد خودرو شيراز
خودرو بر شيراز
 

بيرون آوردن جوب در شيراز ، اتصال باطري در شيراز ، تعويض چرخ زاپاس در شيراز ، سوخت رساني در شيراز ، جرثقيل يدك كش در شيراز ، حمل اتومبيل در شيراز ، حمل كفي در شيراز ، حمل كفي خودروبر در شيراز ، حمل خودرو صفر در شيراز ، حمل خودرو خاموش در شيراز ، حمل خودرو تصادفي در شيراز ، حمل خودرو آفرود در شيراز ، حمل خودرو ون در شيراز ، حمل خودرو كلاسيك در شيراز ، حمل اتومبيل به تمام نقاط كشور در شيراز ، حمل و نقل درون شهري انواع خودرو در شيراز ، اعزام مكانيك در شيراز ، اعزام مكانيك در محل در شيراز ، تعمير در محل  در شيراز ، حمل و نقل خودرو در شيراز ، جابجايي خودرو در شيراز ، حمل خودرو از جم به شيراز ، حمل خودرو از برازجان به شيراز ، حمل خودرو از عسلويه به شيراز ، حمل خودرو از كنگان به شيراز ، حمل خودرو از گناوه به شيراز ، حمل خودرو از كازرون به شيراز ، حمل خودرو از نورآباد به شيراز ، حمل خودرو از ياسوج به شيراز ، حمل خودرو از سپيدان به شيراز ، حمل خودرو از آباده به شيراز ، حمل خودرو از نيريز به شيراز ، حمل خودرو از بندرعباس به شيراز ، حمل خودرو از كرمان به شيراز ، حمل خودرو از اهواز به شيراز ، حمل خودرو از آبادان به شيراز ، حمل خودو از بهبهان به شيراز ، حمل خودرو از گچساران به شيراز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۷:۳۵ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

قيمت ميز فوتبال دستي در شيراز

قيمت ميز فوتبال دستي در شيراز

 

فوتبال دستي يكي ديگر از بازي هاي پر طرفدار در ميان كودكان و حتي بزرگسالان است و به همين دليل نيز يكه سازان به ارائه خدمات توليد، خريد و فروش ميز فوتبال دستي در شيراز پرداخته است.

فوتبال دستي ورزشي است كه روي يك ميز و توسط آدمك هايي كه به اين ميز وصل شده اند، انجام مي گيرد. ابعاد ميز فوتبال دستي در شيراز معمولا بين 120 در 70 سانتيمتر بوده و هشت رديف با آدمك ها روي آن قرار گرفته است. اين بازي توسط دو تا چهار نفر انجام مي شود.

روش بازي فوتبال دستي نيز همانند فوتبال است كه بايد به دروازه تيم حريف حمله كرده و با وارد كردن توپ به درون آن امتياز كسب كنيد. فوتبال دستي به طور حرفه اي و در مسابقات را  در 5 زمان 15 دقيقه اي بازي مي كنند و بين هر نيمه نيز 5 دقيقه استراحت انجام مي گردد. در نهايت تيمي كه 3 نيمه از 5 نيمه را ببرد، بنده بازي محسوب مي شود.

 

 

 

خريد ميز فوتبال دستي در شيراز
اگر قصد خريد ميز فوتبال دستي در شيراز را داريد، بايد به اين موضوع توجه داشته باشيد كه ميز فوتبال دستي در شيراز انواع مختلفي دارد. مثلا انواع ميز فوتبال دستي در شيراز را مي توان به ايستاده، نشسته، حرفه اي، خانگي، تاشو، چرخدار و ژتون خور تقسيم بندي كرد. اينكه كدام يك از انواع ميز فوتبال دستي براي خريد مناسب تر است، بستگي به سن افراد و فضاي قرارگيري آن دارد.

از جمله موارد ديگر كه براي خريد ميز فوتبال دستي در شيراز بايد مد نظر قرار داد شامل قابليت تنظيم ارتفاع در مدل ايستاده، ابعاد، جنس، كيفيت خطوط صفحه بازي، نوع ميله هاي بازي، كيفيت آدمك ها، تعداد دروازه بان ها و قيمت آن مي باشد.

با خريد ميز فوتبال دستي در شيراز از يكه سازان تمام خصوصياتي كه در بالا برشمرديم با بهترين كيفيت و قيمت مناسب به شما عزيزان ارائه خواهد شد.

 

فروش ميز فوتبال دستي در شيراز
شايد نام هاي تورنادو، بنزيني، روبرتو اسپرت، تكبال و گارلاندو در رابطه با انواع ميز فوتبال دستي در شيراز به گوشتان خورده باشد. اين اسامي بيشتر در هنگام شركت در مسابقات حرفه اي فوتبال دستي شنيده مي شود كه ممكن است مسابقات با يكي از اين انواع ميز فوتبال دستي ها انجام شود كه تفاوت خاصي در آنها از نظر عملكرد ديده نمي شود و شايد فقط در قوانين بازي با يكديگر متفاوت باشند.

فروش ميز فوتبال دستي در شيراز در انواع مدل ها از ديگر خدمات يكه سازان مي باشد كه به اين منظور مي توانيد با ما در تماس باشيد.

 

قيمت ميز فوتبال دستي در شيراز
 همانطور كه مي دانيد قيمت ميز فوتبال دستي در شيراز به فاكتورهاي مختلفي از جمله نوع، جنس، ابعاد و ... بستگي دارد. بنابراين براي اطلاع از قيمت ميز فوتبال دستي در شيراز با ويژگي هاي مد نظرتان از طريق شماره تماس زير با ما در ارتباط باشيد. جهت اطلاعات بيشتر و مشاوره رايگان در رابطه با قيمت ميز فوتبال دستي در شيراز با شماره 09024030211  تماس بگيريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۱۶:۱۷ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

خريد اير هاكي در شيراز

خريد اير هاكي در شيراز

 

اير هاكي در شيراز نيز بازي ديگري است كه روي ميز انجام شده و توسط دو تا چهار نفر مي تواند انجام شود. به اين بازي هاكي روي ميز نيز گفته مي شود كه از ورزش هاكي روي يخ الهام گرفته شده است. در بازي اير هاكي در شيراز دو شكاف در دو طرف ميز قرار گرفته و براي بازي از دو ابزار جهت ضربه زدن و يك گوي استفاده مي شود.

روش بازي اير هاكي به اين صورت است كه بازيكنان بايد توسط ابزار مخصوص اين بازي كه راكت ناميده مي شود، به گوي ضربه بزنند و آن را وارد دروازه حريف كه همان شكاف ها هستند نموده و امتياز بگيرند.

 

 

 

ميز اير هاكي در شيراز
جنس ميز اير هاكي در شيراز معمولا از جنس MDF در قسمت بدنه و اسكلت آن از جنس فلز آهن مي باشد و رنگ آن نيز با طبق سليه هر شخص مي تواند متفاوت باشد. طراحي ميز اير هاكي در شيراز به گونه اي انجام مي شود كه توپ به راحتي روي ميز حركت داده شده و اصطكاك به حداقل برسد. اين امر توسط ساخت صفحه ساف و صيقلي براي ميز اير هاكي در شيراز و همچنين ايجاد سوراخ هايي روي ميز كه باد را خارج مي كنند، ممكن مي گردد.

 

خريد اير هاكي در شيراز
اخيرا بازي اير هاكي طرفداران زيادي پيدا كرده است و شاهد موارد زيادي از خريد اير هاكي در شيراز بوده ايم. يكه سازان، توليد كننده انواع لوازم بازي و ورزشي مانند اير هاكي در شيراز مي باشد. چنانچه هر گونه سوال يا مشاوره در رابطه با خريد اير هاكي در شيراز داريد، با ما تماس بگيريد تا از راهنمايي و مشاوره ما برخوردار شويد.

 

فروش اير هاكي در شيراز
يكه سازان در شيراز به ارائه خدمات توليد و فروش انواع اير هاكي در شيراز طبق سليقه مشتري مي پردازد. بنابراين براي اطلاعات بيشتر در رابطه با توليد و فروش ايرهاكي در شيراز طبق نظر و سليقه خودتان با ما تماس حاصل نماييد.

 

قيمت اير هاكي در شيراز
مي دانيم كه سوال بسياري از شما عزيزان در رابطه با قيمت اير هاكي در شيراز مي باشد. شركت يكه سازان ارائه دهنده انواع لوازم ورزشي از جمله فوتبال دستي يكه سازان با بهترين كيفيت، قيمت مناسب و در سريع ترين زمان مي باشد. جهت اطلاع از قيمت ايرهاكي در شيراز با ما در تماس باشيد تا با توجه به ويژگي هاي مورد نظر شما مانند ابعاد، برآورد قيمت نماييم. براي اطلاعات بيشتر و مشاوره رايگان در رابطه با قيمت اير هاكي در شيراز با شماره 09024030211 در تماس باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۱۵:۳۰ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

اير هاكي يكه سازان

اير هاكي يكه سازان

 

خريد و فروش بيليارد در شيراز
توليد و پخش انواع لوازم ورزشي

۱۳ سال سابقه كار در زمينه لوازم ورزشي

زير نظر اتحاديه لوازم ورزشي

ميز بيليارد ، ايرهاكي ، فوتبال دستي خانگي و باشگاهي ، هند اسپيد و فوت اسپيد ، ميز پينگ پنگ ، لوازم خانه كودك

محصولات محبوب ما :

بيليارد يكه سازان
فوتبال دستي يكه سازان
اير هاكي يكه سازان
هند اسپيد يكه سازان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۹:۱۳ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

انجام رساله دكترا در قشم

انجام رساله دكترا در قشم


 

اگر رساله دكترا را با اصول و قواعد خاص خود به انجام برسانيد مي توانيد يك رساله دكتراي خوب تحويل اساتيد خود دهيد. از مهم ترين نكاتي كه بايد در انجام رساله دكترا مد نظر قرار داد عبارتند از:

تهيه طرح كلي از رساله

تهيه جدول زمانبندي

استفاده از منابع معتبر

دسته بندي منابع

بازنويسي و ويرايش رساله

گرفتن بازخورد

 

تيم آرتزيز با رعايت تمام اين نكات و بسياري نكات ديگر به انجام رساله دكترا مي پردازد. براي انجام رساله دكتري در قشم با شماره 09173377827 تماس بگيريد.

 

 

 

انجام رساله دكترا در كيش 
از مهم ترين نكات براي انجام رساله دكترا انتخاب موضوع آن است. بايد سعي كنيد موضوعي را براي رساله دكتري خود انتخاب كنيد كه ارزش تحقيق كردن داشته باشد و بتواند در دنياي واقعي عملي و كاربردي باشد. همچنين بايد موضوع رساله دكترا نو و جديد باشد و تا به حال پژوهشي در رابطه با آن انجام نشده باشد.

اگر در انتخاب موضوع رساله دكتراي خود دچار مشكل هستيد مي توانيد از مشاوره رايگان گروه آرتزيز بهره مند گرديد. به اين منظور و همچنين به منظور انجام رساله دكتري در كيش از طريق شماره تماس 09173377827 با ما در ارتباط باشيد.

 

 

انجام رساله دكترا در بوشهر 
در انجام رساله دكترا بايد استاد راهنما انتخاب كنيد كه از نكات مهم ديگر در اين رابطه است. سعي كنيد استادي را انتخاب كنيد كه در تمام مراحل انجام رساله دكترا راهنماي شما باشد و با موضوع رساله شما كاملا آشنا باشد. همچنين در انجام رساله دكترا بايد صبور باشيد تا بتوانيد تمامي ايراد ها و مشكلاتي را كه استاد راهنمايتان به شما گوشزد مي كند، برطرف نماييد.

براي انجام رساله دكتري در بوشهر با شماره 09173377827 در تماس باشيد.

 

 

 

انجام رساله دكترا در بندرعباس 
يكي از ديگر از اصول مهم در انجام رساله دكترا نحوه نگارش آن است. رساله دكتراي شما بايد عاري از هرگونه اشتباهات نگارشي و غلط املايي باشد. بدون شك استاد راهنماي شما نيز انتظار اين موارد را ندارد، چرا كه شما پيش از اين پايان نامه كارشناسي و ارشد را نيز انجام داده ايد و وجود چنين مشكلاتي در رساله دكترا امري غير طبيعي است. براي جلوگيري از اين مشكل بايد رساله خود را چندين بار مورد بازبيني و مطالعه قرار دهيد. همچنين درخواست مطالعه رساله توسط ديگران نيز روش خوبي براي اطلاع از اين گونه اشتباهات است.

براي انجام رساله دكتري در بندر عباس با گروه آرتزيز به شماره 09173377827 در تماس باشيد.

 

 

 

انجام رساله دكترا در زاهدان 
انجام رساله دكترا علاوه بر صرف زمان نياز به صرف هزينه نيز دارد. اگر توانايي تامين هزينه هاي رساله دكتراي خود را نداريد سعي كنيد موضوع رساله خود را به گونه اي انتخاب كنيد اين هزينه را به حداقل برسانيد. در صورتي كه موضوع رساله شما هزينه بر است مي توانيد از شركت ها و موسسات مطالعاتي و پژوهشي كه در اين حيطه فعاليت مي كنند و حامي شما هستند كمك بگيريد.

تيم آرتزيز با تجربه چندين ساله در انجام رساله دكتري در تلاش است تا زمان و هزينه انجام رساله دكترا را بسيار كاهش داده و از صرف هزينه هاي بيهوده جلوگيري كند.

براي مشاوره رايگان و سفارش انجام رساله دكتري در زاهدان با شماره 09173377827 تماس بگيريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۲۳:۱۶ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

انجام پايان نامه در بوشهر

انجام پايان نامه در بوشهر


 

در اين بخش قصد داريم نكاتي در رابطه با ارائه يك پايان نامه خوب را به شما عزيزان ارائه دهيم:

1-      ايده خوب داشته باشيد.

2-      منعطف باشيد.

3-      موضوع هدفمند انتخاب كنيد.

4-      از منابع فارسي كمتر استفاده كنيد.

5-      از منابع انگليسي بيشتر استفاده كنيد.

6-      كپي برداري نكنيد.

7-      از منابع معتبر استفاده كنيد.

8-      از تحقيق كمي استفاده كنيد.

9-      تحقيق كيفي را فراموش نكنيد.

10-  ويراستار خوبي باشيد.

11-  براي همه فصل هاي پايان نامه مقدمه بنويسيد.

12-  با اساتيد داخلي و خارجي تعامل داشته باشيد.

13-  خلاصه نويسي پايان نامه فراموش نشود.

 

شما عزيزان مي تواني انجام پايان نامه در بوشهر را به گروه آرتزيز بسپاريد. براي انجام مقاله در بوشهر از طريق شماره تماس 09173377827 با ما در ارتباط باشيد.

 

 

انجام پايان نامه در بندرعباس 
 

همان طور كه پيش تر گفتيم در انجام پايان نامه بايد ساختار خاصي را رعايت نمود. يكي از موارد در ساختار پايان نامه فصول پايان نامه هستند. فصول پايان نامه طبق استاندارد كلي همه دانشگاه ها شامل 5 فصل به صورت زير مي باشد:

فصل اول : كليات تحقيق ( مقدمه و طرح مساله)

فصل دوم : روش تحقيق (مروري بر منابع)

فصل سوم : مدل ها و ايده هاي تحقيق

فصل چهارم : نتايج تحقيق

فصل پنجم : نتيجه گيري، جمع بندي و پيشنهادات

در فصول پايان نامه در صورت نياز بايد از اطلاعات آماري، جداول، شكل ها و ...  جهت درك بهتر خواننده استفاده شود. يك پايان نامه با تمام بخش هاي آن چيزي حدود 70 الي 100 صفحه است.

براي انجام پايان نامه در بندرعباس با رعايت تمامي اين استانداردها با شماره 09173377827 تماس بگيريد.

 

انجام پايان نامه در زاهدان 
 

پس از نوشتن اوليه پايان نامه، نوبت به ويرايش آن مي رسد. ويرايش پايان نامه به منظور بررسي نداشتن اشتباهات نگارشي مانند غلط املايي يا جمله بندي هاي نامناسب در پايان نامه به انجام مي رسد. در اين مرحله بايد پايان نامه خود را چندين با مطالعه كنيد و مطمئن شويد كه هيچ گونه اشتباه چاپي، املايي يا جمله بندي نداشته باشد. چرا كه اين موارد ممكن است در نظر اساتيد راهنما جلوه خوبي نداشته و موجب كم شدن نمره آن گردد. اگر برايتان مقدور است پايان نامه را به افراد ديگري نيز بدهيد تا بخوانند و اشتباهات آن را به شما بگويند.

انجام پايان نامه در زاهدان نيز از ديگر خدمات تيم آرتزيز است كه مي توانيد به اين منظور با شماره 09173377827 در تماس باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۲۰:۴۴ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

انجام پايان نامه كارشناسي ارشد

انجام پايان نامه كارشناسي ارشد

 

 

انجام پايان‌ نامه چرا مهم است؟ در اين متن مي خواهيم به اين سوال پاسخ دهيم و شما را بيشتر با روند ارائه پايان نامه آشنا سازيم.

پايان‌نامه (تز، رساله) نوشته‌اي است كه به ‌وسيله داوطلب درجه دانشگاهي، به‌عنوان يكي از شرايط احراز آن، ارائه مي‌شود و نويسنده آن دانشجويي است كه زير نظر كلي يك هيأت علمي كار مي‌كند. موضوع انتخابي پايان‌نامه، معمولاً، محدود و تخصصي است و تحقيق در مورد آن، زمان مشخص و مبتني بر روش علمي را طلب مي‌كند.

همين ويژگي است كه پايان‌نامه را تبديل به منبع اطلاعاتي ارزشمندي براي علاقه‌مندان به آن حوزه موضوعي مي‌سازد. پايان نامه ها معمولاً اساس تدوين مقاله‌ها يا كتاب‌هاي منتشر شده بعدي مي‌شوند و تا آن زمان تنها مدرك دسترس‌ پذير آن فعاليت علمي محسوب مي‌شوند.

 

 

ضرورت انجام پايان نامه ارشد 

 

در كليه رشته‌هاي دانشگاهي، در دوره‌هاي كارشناسي ارشد و دكتري، نگارش و ارائه پايان نامه ضروري است. البته در دوره كارشناسي برخي رشته‌ هاي فني و هنري نيز دانشجو ملزم به تهيه پايان نامه تحصيلي است. در حوزه علوم پزشكي، برحسب مقطع تحصيلي، پايان ‌نامه ‌ها به سه گروه علوم پايه، عمومي (باليني)، و تخصصي تقسيم مي‌شوند.  پايان ‌نامه‌هاي پژوهشي متعلق به دوره‌هاي تحصيلات تكميلي يكي از انواع منابع اطلاعاتي رديف اول محسوب مي‌شوند.

 

 

اهميت انجام پايان نامه ارشد 

 

پايان‌نامه‌ها را معمولاً از دو ديدگاه ارزيابي مي‌كنند

1) به‌عنوان گامي مقدماتي و نخستين تحقيق جدّي و منضبط دانشجو در زمان‌بندي مشخص؛

2) به مثابه كاري نهايي كه برآيند كل يافته‌هاي دانشجو در طول دوره تحصيلي است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۸:۴۶ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)