طراحي سايت طراحي سايت .

طراحي سايت

امداد بنزين تهران

امداد بنزين تهران


گاهي در مسيري قرار داريد كه جايگاه سوخت در نزديكي آن وجود ندارد و به دليل عدم وجود سوخت خودروي شما قادر به حركت  نميباشد در اين شرايط بهترين روش آن است كه شما با امداد بنزين تهران تماس بگيريد.

سوخت رساني سيار


يكي از خدمات امداد هلپ خودرو سوخت رساني سيار در محل ميباشد در هركجاي مسير سوخت خودروي شما به اتمام رسيد ميبايست با امداد خودروي جاده اي تماس حاصل كنيد گروه امدادهلپ در كمترين زمان خودروي شما را مجدد به حركت در مي آيد. خدمات بنزين در سالهاي اخير محبوبيت بسياري پيدا كرده در بين مشتري ها توانسته مفيد واقع شود.

از مزاياي سوخت رساني توسط امدادهلپ به موارد زير ميتوان اشاره كرد :

قيمت بر اساس اتحاديه
ارائه خدمات شبانه روزي
حضور در كمترين زمان ممكن
وجود خودروهاي امداد بنزين در تمام نقاظ شهر و راحتترين دسترسي
در گذشته افراد در زمان پايان سوخت مجبور به پيدا كردن جايگاه سوخت بودند ولي امروز در كجا كه سوخت شما به پايان رسيد ميتوانيد با شماره امداد بنزين تهران تماس بگيريد و در اسرع وقت سوخت خودرو شما را تامين كنند بدون هيچگونه استرس  و دردسري و تنها با يك تماس سوخت رساني سيار امدادهلپ كنار شماست.

بنزين سيار غرب تهران


قابل ذكر است كه داشتن بنزين كم آسيب هاي جدي به خودروي شما ميرساند. هميشه سعي كنيد يك چهارم باك بنزين در خودروي شما باشد، مسافتي كه خودرو ها بعد از روشن شدن چراغ طي مي كنند متفاوت است اما تلاش كنيد زماني كه چراغ خودروي شما روشن مي شود در اولين موقعيت به جايگاه سوخت رساني برويد و باك خودرو را پر كنيد. اگه در مواردي فاصله شما با پمپ بنزين زياد باشد به راحتي مي توانيد با امداد بنزين غرب تهران كه توسط تيم امداد هلپ مديريت مي شود تماس بگيريد.

تلفن بنزين سيار


براي دريافت خدمات سوخت رساني و تلفن بنزين سار با شماره امدادهلپ 09101496613  تماس حاصل نماييد.

براي كسب اطلاعات بيشتر درمورد امداد بنزين تهران كليك كنيد.


برچسب: سوخت رساني سيار تهران، امداد بنزين تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۴۰:۱۴ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

تعويض باطري در محل تهران

تعويض باطري در محل تهران


تعويض باطري در محل تهران يكي از خدماتي است كه ممكن است در طول شبانه روز به آن احتياج داشته باشيد براي دسترسي آسان تر و تعويض باطري ماشين خود ميتوانيد با امداد خودرو تماس بگيريد. اما قبل از هر اقدامي مطمئن شويد باطري شما خراب شده و قابل شارژ نيست ، زيرا باطري خودرو  قيمت نسبتا بالايي دارد و در مواردي ميتوان بجاي تعويض آن را شارژ كرد.

امداد هلپ با سابقه درخشان و رضايت مشتري هاي بيشمار در زمينه هاي مختلف امدادرساني فعاليت دارد و شما عزيزان ميتوانيد هر ساعت از شبانه روز با آن تماس حاصل  كنيد.

تعويض باطري در محل


تعويض باطري در محل محدوديتي از لحاظ برند ندارد و شما مي توانيد با انتخاب باطري هاي ايراني شركتي و اصلي و يا باطري هاي كره اي توليد اصل اقدام به تعويض باطري در محل تهران كنيد.

براي سفارش هر نوع باطري ماشين و تعويض آن، فقط كافي است با كارشناسان امداد هلپ با شماره 09101496613 تماس بگيريد تا در اسرع وقت در محل شما حاضر شوند.

امداد باطري تهران


شايد در گذشته بهترين روش خريد و تعويض باطري به صورت حضوري و در گاراژ صورت ميگرفت ولي امروزه با وجود اينترنت و امداد باطري تهران دسترسي به همه چيز اسان تر شده و شما ميتوانيد براي صرفه جويي در هزينه و ارزيابي قيمت ها از طريق اينترنت مراجعه كنيد. امداد باطري در محل تهران با كمك تيم امداد هلپ اماده خدمت رساني به شما مي باشد.

از مزيت هاي گروه خدمت رساني امداد هلپ خريد و تعويض باطري در محل است و شما ميتوانيد بدون هيچ گونه هزينه اضافه بابت ارسال محصول و تعويض  درعين حال در كوتاه ترين زمان خدمات خود را دريافت كنيد.

امداد باطري شبانه روزي


تعويض باطري ببايد به موقع و به صورت صحيح انجام شود در مواردي ديده شده به علت عدم رعايت اصول صحيح دچار اسيب جدي شده است .

تيم امداد باطري شبانه روزي هلپ با مشاوره لازم به شما بهترين باطري را براي شما در نظر مي گيرد و توسط بهترين و مجرب ترين كارشناس باطري روي خودروي شما نصب مي شود.

 

تعويض باطري تهران


براي تعويض باطري ماشين خود در تهران فقط كافي است تا با شماره  09101496613  تماس بگيريد و بعد از مشاوره و انتخاب باطري موردنظر، تيم امداد هلپ باطري انتخابي را به شما مي رساند و بعد از تست و اطمينان از خرابي باطري قبلي آن را براي شما تعويض مي كنند.
 


تعويض باطري ماشين در محل


تعويض باطري ماشين در محل يكي از خدمات ما در امداد هلپ است، مخصوصا در شهر بزرگ تهران و اطراف آن كه متقاضيان زيادي دارد اماده خدمت رساني به شما عزيزان مي باشد پس زماني كه خودرو شما با مشكل باطري و روشن نشدن مواجه مي شود فقط كافيست با ما تماس بگيريد.

براي كسب اطلاعات بيشتر درباره تعويض باطري در محل تهران كليك كنيد يا با شماره 09101496613 تماس بگيريد.


برچسب: تعويض باطري، تعويض باطري تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۳۵:۱۷ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

يدك كش خودرو تهران

حمل و نقل خودرو سيار تهران
 
در صورتيكه خودرو شما دچار نقض فني شده باشد با هرگونه ايراد احتمالي ، اولين كاري كه بايد كنيد اين است كه خودرو را در يك مكان مناسب پارك كرده و از علائم هشداردهنده استفاده كنيد براي اطلاع رساني به ساير خودرو ها امدادخودرو ، و با حفظ خونسردي با ما تماس بگيريد تا در اولين فرصت دركنار شما حضور داشته باشيم.

امروز يدك كش ها  يكي از متداول ترين روش حمل و نقل خودرو است كه در مقايسه با بقيه روش ها ايمن است.

اين نوع حمل و نقل توسط خودرو هاي نيمه سنگين مثل نيسان انجام ميگيرد كه در قسمت بار آن جرثقيلي تعبيه شده مناسب حمل انواع خودرو اي سواري.
رانندگان بايد بدانند كه يدك كشي قوانين و مقرراتن خاص خود را دارد علاوه بر آن در زمان مشخصي انجام ميگيرد.

بطور مثال خودرو يدك كشي بايستي توان كافي جهت يدك كشي را داشته باشد

در هنگام يدك كشي خودروي اسيب ديده بايد داراي راننده مسثل و داراي گواهينامه باشد.

خودروي اسيب ديده بايد به ميزاني بالا برود كه خودروي يدك كش ديد كافي داشته باشد و ايمن رانندگي كند.

نكته مهمي كه بايد در نظر داشت آن است كه خودروي يدك كش حتما بايد داراي بيمه شخص ثالث باشد زيرا در هنگام يدك كشي ممكن است به خودروي يدك كش آسيب وارد شود.

توجه داشته باشيد خودروي يدك كش بايد تجهيزات خاص داشته باشد در ادامه با موارد ي از آن آشنا ميشويم:

زنجير
انواع چكش
كابل

.

.

يدك كش خودرو شبانه روزي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۰۷:۲۰ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)