طراحی سایت طراحی سایت .

طراحی سایت

یدک کش در بم

یدک کش بم


یدک کش بم در 189 کیلومتری کرمان قرار دارد. این سرویس یکی از پرتقاضاترین سرویس هاس مجید امداد است و ما به دلیل اعتماد مردم عزیز بم به یدک کش بم مجید امداد بسیار سپاسگزار هستیم. این سرویس ماشین شما را از هر نقط بم که بخواهید، حمل می‌کند تا به مکان مورد نظر برساند.بنابراین رانندگان عزیز در بم می توانند برای زمان های که ماشینی از شهری خارج از بم گرفته اند یا در مواقعی که خودرو آنها به دلیل نقص فنی دچار مشکل شده است می توانند با خیال راحت به امداد خودرو مجید امداد اعتماد کنند و از خدمات یدک کش بم مجید امداد بهرمند شوند. مجید امداد به عنوان امداد خودرو شبانه روزی به صورت 24 ساعته در خدمت شما عزیزان می باشد. اجزای یدک کش بم شامل یک زنجیره تحت بار است که به علت گرید 80 مقاومت بالایی دارند و این مقاومت برای حمل ماشین ها با وزن های مختلف می باشد. همچنین یکی دیگر از قطعه های مهم یدک کش بم کابل یدک کش است این کابل باید در برابر پوسیدگی و سرما مقاوم باشد .

یدک کش کرمان


یدک کش کرمان مجید امداد تمام تلاش خود را می کند که با علم روز و تجهیزات پیشرفته با تیمی مجرب و با تجربه خودروی شما را حمل کند و اگر نیاز به تعمیر دارد درمحل تعمیر کند، در غیر اینصورت خودروی شما به تعمیرگاه منتقل می شود. تجربه ما در این زمینه منجر به رضایت صد در صدی مشتری شده است. مجموعه مجید امداد با امکان حمل و یدک کش در کرمان یاری رسان شما در مناطق کرمان و سراسر ایران از جمله تهران می باشد.

یدک کش چرخگیر بم


برای حمل و نقل وسیله نقلیه خود به بم مجید امداد با ارائه خدمات یدک کش چرخگیر بم در خدمت شما رانندگان عزیز می باشد. مجید امداد با ارائه خدمات یدک کش چرخگیر در بم جز قدیمی ترین امداد خودروهای کرمان شناخته می شود. خدمات یدک کش چرخگیر بم مجید امداد به صورت 24 ساعته در خدمت شما عزیزان می باشد چنانچه مشکل خودرو شما در محل بر طرف نشود نیروهای اعزامی مجید امداد با استفاده از یدک کش چرخگیر بم خودرو شما را به نزدیکترین تعمیرگاه هدایت می کنند . یدک کش چرخگیر بم در تمام شرایط آب و هوایی و منطقه ای قابل استفاده است برای استفاده از خدمات یدک کش چرخگیر بم با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۰۷:۰۶ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)