طراحي سايت طراحي سايت .

طراحي سايت

اتوبوس دربستي مدارس

اتوبوس دربستي مدارس


به طور معمول اتوبوس دربستي مدارس در زمان اردو و تفريحات مورد استفاده قرار ميگيرد . مدارس و دانشگاه ها تقريبا حدود ۳۰ الي ۱۰۰ دانش آموز را به همراه معلمين و تعدادي از مسئولين، براي يك اردو روزانه داخل شهري و يا چند روزه بين شهري به اردو مي برند. براي اين تعداد مي توانيد از اتوبوس دربستي مدارس پارسه گشت به همرا بهترين امكانات رفاهي آن استفاده كنيد. اتوبوس هاي دربستي پارسه گشت داراي سيستم سرمايش و گرمايش، ميكروفون در صورتي كه مربي تمايل داشته باشد با دانش آموزان صحبت كند يا توضيحاتي در مورد محل بازديد به آن ها بدهد، مي باشد . همچنين به دليل اهميت بالاي فعاليت آن ها، اين نوع اتوبوس ها بايد داري تجهيزات ايمني خاصي باشند برخي از تجهيزات اتوبوس دربستي مدارس شامل :
1. جعبه كمك هاي اوليه
2. كپسول آتش نشاني
3. درب اضطراري
4. چكش شيشه شكن براي امنيت افراد

در صورتي كه تعداد دانش آموزان كمتر باشد استفاده از ميني باس جايگزين بسيار خوبي براي اتوبوس ها مي باشد . پارسه گشت بهترين اتوبوس هاي دربستي را براي سفر و تفريح دانش آموزان در نظر گرفته است، به دليل امنيت بالاي اتوبوس هاي پارسه گشت و همچنين وجود رانندگان با تجربه، خيالتان را از بابت سلامت سفر راحت باشد .

كرايه اتوبوس براي سرويس مدارس


اگر براي سرويس مدارس و اردوي هاي تفريحي به دنبال اتوبوس هاي كرايه اي هستيد پيشنهاد ما به شما استفاده از اتوبوس هاي دربستي مدارس پارسه گشت مي باشد . اجاره اتوبوس دربستي مدارس امكان پرداخت كرايه اتوبوس به صورت ساعتي در زمان اردوهاي دانش آموزي را فراهم كرده است . برخي از دانشگاه ها و مدارس ممكن است بيرون از شهر مي باشند كه بايد براي جابجايي دانشجويان از سرويس اتوبوس استفاده مي كنند . بنابراين بهتر است مديريت دانشگاه بر اساس تعداد دانشجويان و مسافتي كه هر روز قرار است طي شود اتوبوس هاي متنوعي را اجاره كند.

ويژگي‌ها و شرايط اجاره اتوبوس VIP در تهران چگونه است؟


همان‌طور كه از نام آن مشخص است، اتوبوس‌هاي وي اي پي تفاوت‌هاي قابل توجهي با اتوبوس‌هاي معمولي دارند كه اين فاكتورها بر روي قيمت اجاره اتوبوس VIP در تهران نيز تاثير مي‌گذارد. اين تفاوت‌ها به شرح زير هستند:
1. اتوبوس‌هاي وي آي پي با داشتن تعداد صندلي كمتري نسبت به ديگر اتوبوس‌ها، فضاي آزاد بيشتري براي مسافران فراهم كرده و در نتيجه براي سفرهاي طولاني مدت راحت‌تر هستيد.
2. صندلي‌هاي اتوبوس VIP راحتي بيشتري دارند و به راحتي قابليت تبدلي شدن به تخت خواب را دارند.
3. در اتوبوس هاي VIP يخچال و سردكن در وسط اتوبوس تعبيه شده است.
4. اتوبوس‌هاي وي آي پي شامل صندوق بار هستند.
5. از سيستم گرمايش و سرمايشي مناسبي برخورداند كه سفر در فصول بسيار سرد و بسيار گرم را تسهيل مي‌بخشند.
6. نسبت به ساير اتوبوس‌هاي بزرگ داراي سيستم تهويه هوا بهتري هستند.

شرايط اجاره اتوبوس مدارس


شما مي توانيد اتوبوس يا ميني بوس مورد نظر خود را بصورت دربستي و يا به صورت رفت و برگشتي اجاره كنيد. به اين صورت كه اتوبوس شما را به مقصد مي رساند و در زماني برگشت نيز با راننده هماهنگ كرده و براي بردن شما به دنبال شما بيايد . بر روي درخواست اتوبوس مدارس كافست با شماره 02162999599 تماس بگيريد و تا مستقيماً با كارشناسان ما در بخش اجاره اتوبوس وصل شويد و به سادگي با بيان تاريخ سفر و مقصد خود، درخواست اتوبوس دربستي مدارس خود را ثبت كنيد .

اتوبوس هاي VIP براي چه سفرهايي مناسب است؟


اتوبوس vip داري 24 صندلي مناسب سفرهاي طولاني و لوكس است . اندازه‌ي صندلي‌ها، دوخت تركيبي چرم، پارچه، پلاستيك و فاصله‌ي اين صندلي‌ها باعث شده تا براي جابجايي مسافران بلند قد در تورهاي ورودي و اردوهاي ورزشي مناسب بوده و لذت سفرهاي طولاني مدت را براي مسافران دوچندان كند. در اين اتوبوس‌ها علاوه بر تعبيه‌ي زيرپايي كه امكان تخت‌خواب شدن اين صندلي‌ها را فراهم مي‌كند، مانيتور و سيني غذاي پشت هر صندلي موجب راحتي و آسايش هرچه بيشتر مسافران در طول سفر مي‌شود. اتوبوس VIP مان، VIP ولوو و اتوبوس درسا اسكانيا از اين نوع بوده و تفاوت آن‌ها در ارتفاع داخلي اتوبوس است. امكاني كه باعث راحتي مسافران در حالت ايستاده شده و سفر را برايشان لذت‌بخش مي‌كند.

اجاره اتوبوس براي چه فعاليت هايي كاربرد دارد؟


اتوبوس هاي دربستي ، همچون بسياري از خدمات ديگر، متقاضيان مختلف و متنوعي دارد . افراد زيادي ممكن است در پي اجاره اتوبوس به صورت ساعتي يا چند روزه باشند . برخي در پي كرايه اتوبوس ها جهت گشت هاي درون شهري و برخي ديگر به دنبال اتوبوس هاي دربستي براي سفرهاي برون شهري هستند . اتوبوس ها با توجه به هدف و كاربرد هايي كه دارند به دسته هاي زير تقسيم مي شوند :

1. اجاره اتوبوس جهت تور
2. اجاره اتوبوس جهت سرويس كاركنان
3. كرايه اتوبوس براي سرويس مدارس
4. اجاره اتوبوس براي تيم هاي ورزشي
5. كرايه اتوبوس براي اياب و ذهاب مراسم ترحيم
6. اجاره اتوبوس براي ختم
7. اجاره اتوبوس براي كربلا : اتوبوس دربستي كربلا
8. اجاره اتوبوس ترانسفر فرودگاه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۰۴:۳۶ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

معرفي بروكرهاي فاركس

معرفي و بررسي بروكر آلپاري
بروكر آلپاري در سال 1998 تاسيس شده است. بنا براين بروكر آلپاري را مي‌توان يك بروكر با سابقه دانست، هر چند سابقه طولاني آلپاري، پر از حواشي مختلف است و اين بروكر، سوابق ورشستگي، عدم پرداخت پول مشتريان و كلاه‌برداري در بالاترين رده‌ي مديريتي را هم دارد.
پلتفرم‌هاي معاملاتي بروكر آلپاري
خوشبختانه بروكر آلپاري از پلتفرم معاملاتي متاتريدر چهار و پنج استفاده مي‌كند و شما مي‌توانيد از تمام نسخه‌هاي ويندوز، اندرويد و ios استفاده كنيد. براي معرفي و بررسي بروكر آلپاري كليك كنيد.
معرفي و بررسي بروكر ارانته
ارانته با وجود اينكه سابقه خيلي بالايي هم ندارد، اما موفق شده خود را در بين قوي‌ترين بروكرهاي دنيا معرفي كند. اينكه بروكر ارانته با اين كيفيت سطح بالا به ايرانيان خدمات ارائه مي‌دهد، باعث خوشحاليست.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۵۱:۰۰ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

بهترين وكيل ملكي در شيراز

بهترين وكيل ملكي در شيراز

همانطور كه پيش تر بيان كرديم بهترين وكيل ملكي در شيراز وكيلي است كه از تمام قوانين مربوط به املاك و مستقلات اطلاع داشته و بتواند به درستي حق موكل خود را در دعاوي ملكي بگيرد. اين مورد را مي توان از پرونده هاي ملكي وكيل مورد نظر و ميزان موفقيت وي در اين پرونده ها متوجه شد. سابقه، تجربه و مخصوصا دانش بالا در رابطه با قوانين ملكي از خصوصيات مهم بهترين وكيل ملكي در شيراز مي باشد.


به گفته بسياري از كارشناسان رواست كه در خريد، فروش، اجاره و همچنين تقسيم اموال و ... از مشاوره حقوقي وكيل ملكي استفاده كنيد تا متضرر نگرديد. ما در صفحه وكيل ملكي شيراز سعي كرده‌ايم بهترين وكيل ملكي شيراز را به صورت تضميني معرفي كنيم تا شما با خيالي آسوده بتوانيد با آن‌ها تماس بگيريد، شماروه حقوقي در زمينه ملك دريافت نماييد و يا حتي وكالت خود را به آن‌ها بسپاريد.

هزينه وكيل ملكي در شيراز به عوامل مختلفي بستگي دارد. برخي از اين عوامل عبارتند از سختي پرونده و نوع دعوي ملكي، سابقه و تجربه وكيل، دانش وكيل در زمينه ملكي، شهر محل وقوع ملك و غيره. هزينه وكيل ملكي پس از مطالعه پرونده و تحليل زواياي پنهان و آشكار پرونده توسط او اعلام خواهد شد. بنابراين اگر شما هم درگير پرونده ملكي هستيد و در خصوص اين هزينه كنجكاو هستيد كافي است با يكي از وكلاي ملكي شيراز كه در بالا معرفي شد تماس بگيريد و مشاوره حقوقي بخواهيد و يا پرونده خود را براي ايشان شرح دهيد تا هزينه حدودي آن مشخص شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۲۱:۳۷ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

مجرب‌ترين وكيل خانواده در تهران چه ويژگي‌هايي دارد؟

مجرب‌ترين وكيل خانواده در تهران چه ويژگي‌هايي دارد؟


مهم ترين ويژگي مجرب‌ترين وكيل خانواده در تهران اين است كه در زمينه پرونده اي كه قبول كرده، تخصص و مهارت كافي داشته باشد تا بتواند راي دادگاه را به نفع موكل خود تغيير دهد. رشته وكالت همانند رشته پزشكي يك حرفه ي تخصصي است و بهتر است وكيل در يكي از رشته هاي حقوقي يا كيفري فعاليت كند تا درصد موفقيت پرونده هاي خود را بالا ببرد يعني بهتر است تا در يكي از زمينه هاي خانواده، مالي، ملكي و كيفري فعاليت داشته باشند.

ويژگي بعدي كه مهم است، توضيحاتي است كه وكيل در جلسه مشاوره به مراجعه كننده مي گويد. يعني به دليل دريافت حق الوكاله مراجعه كنندگان را وارد دعاوي حاشيه اي نكند. يك وكيل موظف است تا تمامي جوانب را توضيح دهد و افراد را كاملا آگاه كند و بعد از ارائه توضيحات اگر فرد قبول كرد، وكالت پرونده را برعهده بگيرد.

مجرب‌ترين وكيل خانواده در تهران بايد مصلحت موكل خود را در نظر بگيرد يعني اگر صلاح موكل در سازش با سمت مقابل است اين را بگويد تا موكل بيهوده زمان و هزينه خود را هدر ندهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۷:۳۰:۲۴ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

يدك كش در بم

يدك كش بم


يدك كش بم در 189 كيلومتري كرمان قرار دارد. اين سرويس يكي از پرتقاضاترين سرويس هاس مجيد امداد است و ما به دليل اعتماد مردم عزيز بم به يدك كش بم مجيد امداد بسيار سپاسگزار هستيم. اين سرويس ماشين شما را از هر نقط بم كه بخواهيد، حمل مي‌كند تا به مكان مورد نظر برساند.بنابراين رانندگان عزيز در بم مي توانند براي زمان هاي كه ماشيني از شهري خارج از بم گرفته اند يا در مواقعي كه خودرو آنها به دليل نقص فني دچار مشكل شده است مي توانند با خيال راحت به امداد خودرو مجيد امداد اعتماد كنند و از خدمات يدك كش بم مجيد امداد بهرمند شوند. مجيد امداد به عنوان امداد خودرو شبانه روزي به صورت 24 ساعته در خدمت شما عزيزان مي باشد. اجزاي يدك كش بم شامل يك زنجيره تحت بار است كه به علت گريد 80 مقاومت بالايي دارند و اين مقاومت براي حمل ماشين ها با وزن هاي مختلف مي باشد. همچنين يكي ديگر از قطعه هاي مهم يدك كش بم كابل يدك كش است اين كابل بايد در برابر پوسيدگي و سرما مقاوم باشد .

يدك كش كرمان


يدك كش كرمان مجيد امداد تمام تلاش خود را مي كند كه با علم روز و تجهيزات پيشرفته با تيمي مجرب و با تجربه خودروي شما را حمل كند و اگر نياز به تعمير دارد درمحل تعمير كند، در غير اينصورت خودروي شما به تعميرگاه منتقل مي شود. تجربه ما در اين زمينه منجر به رضايت صد در صدي مشتري شده است. مجموعه مجيد امداد با امكان حمل و يدك كش در كرمان ياري رسان شما در مناطق كرمان و سراسر ايران از جمله تهران مي باشد.

يدك كش چرخگير بم


براي حمل و نقل وسيله نقليه خود به بم مجيد امداد با ارائه خدمات يدك كش چرخگير بم در خدمت شما رانندگان عزيز مي باشد. مجيد امداد با ارائه خدمات يدك كش چرخگير در بم جز قديمي ترين امداد خودروهاي كرمان شناخته مي شود. خدمات يدك كش چرخگير بم مجيد امداد به صورت 24 ساعته در خدمت شما عزيزان مي باشد چنانچه مشكل خودرو شما در محل بر طرف نشود نيروهاي اعزامي مجيد امداد با استفاده از يدك كش چرخگير بم خودرو شما را به نزديكترين تعميرگاه هدايت مي كنند . يدك كش چرخگير بم در تمام شرايط آب و هوايي و منطقه اي قابل استفاده است براي استفاده از خدمات يدك كش چرخگير بم با شماره درج شده در سايت تماس بگيريد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۰۷:۰۶ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)