طراحی سایت طراحی سایت .

طراحی سایت

اتوبوس دربستی مدارس

اتوبوس دربستی مدارس


به طور معمول اتوبوس دربستی مدارس در زمان اردو و تفریحات مورد استفاده قرار میگیرد . مدارس و دانشگاه ها تقریبا حدود ۳۰ الی ۱۰۰ دانش آموز را به همراه معلمین و تعدادی از مسئولین، برای یک اردو روزانه داخل شهری و یا چند روزه بین شهری به اردو می برند. برای این تعداد می توانید از اتوبوس دربستی مدارس پارسه گشت به همرا بهترین امکانات رفاهی آن استفاده کنید. اتوبوس های دربستی پارسه گشت دارای سیستم سرمایش و گرمایش، میکروفون در صورتی که مربی تمایل داشته باشد با دانش آموزان صحبت کند یا توضیحاتی در مورد محل بازدید به آن ها بدهد، می باشد . همچنین به دلیل اهمیت بالای فعالیت آن ها، این نوع اتوبوس ها باید داری تجهیزات ایمنی خاصی باشند برخی از تجهیزات اتوبوس دربستی مدارس شامل :
1. جعبه کمک های اولیه
2. کپسول آتش نشانی
3. درب اضطراری
4. چکش شیشه شکن برای امنیت افراد

در صورتی که تعداد دانش آموزان کمتر باشد استفاده از مینی باس جایگزین بسیار خوبی برای اتوبوس ها می باشد . پارسه گشت بهترین اتوبوس های دربستی را برای سفر و تفریح دانش آموزان در نظر گرفته است، به دلیل امنیت بالای اتوبوس های پارسه گشت و همچنین وجود رانندگان با تجربه، خیالتان را از بابت سلامت سفر راحت باشد .

کرایه اتوبوس برای سرویس مدارس


اگر برای سرویس مدارس و اردوی های تفریحی به دنبال اتوبوس های کرایه ای هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از اتوبوس های دربستی مدارس پارسه گشت می باشد . اجاره اتوبوس دربستی مدارس امکان پرداخت کرایه اتوبوس به صورت ساعتی در زمان اردوهای دانش آموزی را فراهم کرده است . برخی از دانشگاه ها و مدارس ممکن است بیرون از شهر می باشند که باید برای جابجایی دانشجویان از سرویس اتوبوس استفاده می کنند . بنابراین بهتر است مدیریت دانشگاه بر اساس تعداد دانشجویان و مسافتی که هر روز قرار است طی شود اتوبوس های متنوعی را اجاره کند.

ویژگی‌ها و شرایط اجاره اتوبوس VIP در تهران چگونه است؟


همان‌طور که از نام آن مشخص است، اتوبوس‌های وی ای پی تفاوت‌های قابل توجهی با اتوبوس‌های معمولی دارند که این فاکتورها بر روی قیمت اجاره اتوبوس VIP در تهران نیز تاثیر می‌گذارد. این تفاوت‌ها به شرح زیر هستند:
1. اتوبوس‌های وی آی پی با داشتن تعداد صندلی کمتری نسبت به دیگر اتوبوس‌ها، فضای آزاد بیشتری برای مسافران فراهم کرده و در نتیجه برای سفرهای طولانی مدت راحت‌تر هستید.
2. صندلی‌های اتوبوس VIP راحتی بیشتری دارند و به راحتی قابلیت تبدلی شدن به تخت خواب را دارند.
3. در اتوبوس های VIP یخچال و سردکن در وسط اتوبوس تعبیه شده است.
4. اتوبوس‌های وی آی پی شامل صندوق بار هستند.
5. از سیستم گرمایش و سرمایشی مناسبی برخورداند که سفر در فصول بسیار سرد و بسیار گرم را تسهیل می‌بخشند.
6. نسبت به سایر اتوبوس‌های بزرگ دارای سیستم تهویه هوا بهتری هستند.

شرایط اجاره اتوبوس مدارس


شما می توانید اتوبوس یا مینی بوس مورد نظر خود را بصورت دربستی و یا به صورت رفت و برگشتی اجاره کنید. به این صورت که اتوبوس شما را به مقصد می رساند و در زمانی برگشت نیز با راننده هماهنگ کرده و برای بردن شما به دنبال شما بیاید . بر روی درخواست اتوبوس مدارس کافست با شماره 02162999599 تماس بگیرید و تا مستقیماً با کارشناسان ما در بخش اجاره اتوبوس وصل شوید و به سادگی با بیان تاریخ سفر و مقصد خود، درخواست اتوبوس دربستی مدارس خود را ثبت کنید .

اتوبوس های VIP برای چه سفرهایی مناسب است؟


اتوبوس vip داری 24 صندلی مناسب سفرهای طولانی و لوکس است . اندازه‌ی صندلی‌ها، دوخت ترکیبی چرم، پارچه، پلاستیک و فاصله‌ی این صندلی‌ها باعث شده تا برای جابجایی مسافران بلند قد در تورهای ورودی و اردوهای ورزشی مناسب بوده و لذت سفرهای طولانی مدت را برای مسافران دوچندان کند. در این اتوبوس‌ها علاوه بر تعبیه‌ی زیرپایی که امکان تخت‌خواب شدن این صندلی‌ها را فراهم می‌کند، مانیتور و سینی غذای پشت هر صندلی موجب راحتی و آسایش هرچه بیشتر مسافران در طول سفر می‌شود. اتوبوس VIP مان، VIP ولوو و اتوبوس درسا اسکانیا از این نوع بوده و تفاوت آن‌ها در ارتفاع داخلی اتوبوس است. امکانی که باعث راحتی مسافران در حالت ایستاده شده و سفر را برایشان لذت‌بخش می‌کند.

اجاره اتوبوس برای چه فعالیت هایی کاربرد دارد؟


اتوبوس های دربستی ، همچون بسیاری از خدمات دیگر، متقاضیان مختلف و متنوعی دارد . افراد زیادی ممکن است در پی اجاره اتوبوس به صورت ساعتی یا چند روزه باشند . برخی در پی کرایه اتوبوس ها جهت گشت های درون شهری و برخی دیگر به دنبال اتوبوس های دربستی برای سفرهای برون شهری هستند . اتوبوس ها با توجه به هدف و کاربرد هایی که دارند به دسته های زیر تقسیم می شوند :

1. اجاره اتوبوس جهت تور
2. اجاره اتوبوس جهت سرویس کارکنان
3. کرایه اتوبوس برای سرویس مدارس
4. اجاره اتوبوس برای تیم های ورزشی
5. کرایه اتوبوس برای ایاب و ذهاب مراسم ترحیم
6. اجاره اتوبوس برای ختم
7. اجاره اتوبوس برای کربلا : اتوبوس دربستی کربلا
8. اجاره اتوبوس ترانسفر فرودگاه


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۰۴:۳۶ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)