طراحي سايت طراحي سايت .

طراحي سايت

خريد مايع چند منظوره در شيراز

مايع چند منظوره شيراز
 

مايع چند منظوره موژان توليد شده در شركت پاكسايه براي پاك كردن انواع سطوح از جمله چوبي فلزي سراميكي از بين برنده انواع لكه و آلودگي مي باشد و بدون بر جاي گذاري هيچ گونه لكه اي نظافت سطوح را براي شما به ارمغان مي آورد.

با خريد مايع چند منظوره موژان به جاي چندين مواد شوينده محصولي به صرفه و مفيد را خريداري مي نماييد. مايع چند منظوره موژان توليد شده با نوين ترين فرمولاسيون دنيا و مطابق با استانداردهاي روز دنيا هيچ آسيبي به سطوح وارد نميكند. مايع چند منظوره موژان با رايحه ي مناسب هيچگونه آسيبي به سلامت شما عزيزان وارد نميكند و براي استفاده در محيط هاي سربسته به دليل ايجاد نكردن تهويه نامناسب بسيار كاربردي است.

 

 خريد مايع چند منظوره در شيراز

 خريد اين محصول شما را از هرگونه محصول پاك كننده ي ديگري بي نياز مي سازد. مايع چند منظوره موژان با قيمت فوق العاده استثنايي مقرون به صرفه بوده و كيفيت و غلظت بالاي اين مايع شمارا شگفت زده خواهد كرد. براي خريد بهترين مايع چند منظوره در شيراز مي توانيد با شماره هاي كارخانه تماس حاصل نموده و سفارشات خود را ثبت كنيد.

 

مايع چند منظوره در شيراز
مايع چند منظوره در شيراز با كيفيت عالي و اندازه هاي متفاوت در بسته بندي هاي شيك در كارخانه ي مواد بهداشتي پاكسايه توليد و عرضه مي گردد. براي اطلاع از جزئيات محصول و همچنين ليست قيمت هاي مايع چند منظوره در شيراز با ما تماس بگيريد.

 

خريد مايع چند منظوره در جنوب كشور
شركت توليدي بهداشتي پاكسايه براي حفظ سلامت هم وطنان مايع چند منظوره موژانرا به گونه اي طراحي و توليد كرده است كه فاقد هرگونه مواد اسيدي و قليايي مضر بوده تا از هرگونه آسيب به خصوص آسييب هاي تنفسي جلوگيري نمايد. مايع چند منظوره موژان توليد شده در شركت پاكسايه ي شيراز در اندازه هاي بزرگ براي استفاده در كارخانجات  بيمارستان ها ادارات ارگان ها و ... و اندازه هاي كوچكتر براي مصارف خانگي توليد و به سراسر شهرهاي جنوبي كشور عرضه مي گردد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۹:۳۱ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

پخش محصولات شوينده بهداشتي در جنوب كشور

پخش محصولات شوينده بهداشتي در جنوب كشور


شركت توليدي بهداشتي پاكسايه شيراز با بيش از دو دهه تجربه در خدمت بهداشت و سلامت جامعه مي باشد توليد و پخش عمده محصولات شوينده بهداشتي خانگي و صنعتي استاندارد در شيراز و جنوب كشور مي باشد كه شامل مايع ظرفشويي، انواع مايع دستشويي، فوم دستشويي، مايع سفيد كننده، مايع جرم گير، جرمگير بدون بو و بدون اثر خورندگي، مايع شيشه پاكن و مايع چند منظوره، شامپو ماشين و فوم حفاري است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۶:۴۲ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

قوانين امور ملكي

قوانين امور ملكي
 
همان طور كه مي دانيد امروزه به دليل مشكلات اقتصادي و وضعيت مسكن و املاك ممكن است بسياري از هموطنانمان مجبور باشند براي تضمين آينده ي خود و فرزندانشان اقدام به معاملاتي در زمينه ملكي بنمايند. حال اگر در اين ميان گير دام كلاهبرداران املاك بيفتند ممكن است خسارات بسيار جبران ناپذيري به سرمايه ي خود بزنند و حاصل يك عمر زندگي خود را به علت عدم دقت در معامله،  نا آگاهي از قوانين و مقررات امور ملكي، اعتماد بيجا به افراد ، حرص و طمع، عجله و مشاوره نگرفتن از افراد خبره و نا آشنايي با قوانين خريد و فروش ملك يك شبه بر باد دهند و ضررهاي جبران ناپذيري به خود و خانواده وارد كنند.

 

 

 

با انجام برخي كارهاي ساده مي توانيد از وقوع بسياري از اتفاقات و كلاهبرداري ها جلوگيري كنيد. مثل اطمينان يافتن از صلاحيت شركت هاي سرمايه گذاري ملكي، اطمينان از داشتن پروانه و يا مجوز رسمي بنگاه هاي معاملات املاك، مشاوره گرفتن از وكلاي مجرب ملكي، تاييد پلاك ملك مورد نظر در دفترخانه ي اسناد رسمي، مكتوب كردن همه ي قرارداد ها و تعهدات طرفين معامله، تعيين تعداد واحداي فروخته شده و ...  

هم چنين در در هنگام خريد ملك به نكاتي مثل سند دار بودن ملك، اطمينان مالكيت فروشنده، رهن و يا وثيقه نبودن ملك و تنظيم قراداد بسيار دقت نماييد.

اما گاهي با وجود دقت خريدار يا مستاجر  مسائلي در زمينه ي معاملات ملكي پيش مي آيد كه نياز به مشورت و راهنمايي از افراد خبره و آگاه در اين زمينه مي باشد، به همين منظور مي توانيد از وكيل مجرب در شيراز كمك بگيريد.

 

 قانون روابط موجر و مستأجر
عقد قرارداد رسمي در دو نسخه بين صاحب خانه و مستاجر صورت مي گيرد كه بايد با وجود دو نفر شاهد مورد اعتماد طرفين امضا گردد.

مطالبه اجاره معوقه از مستاجر: مبلغي كه به عنوان استفاده از ملك بين موجر و مستاجر در مدت زمان مشخص قرارداد مي شود را اجاره بها مي گويند.

 در صورتي كه مستاجر اجاره بها را پرداخت نكند، صاحب ملك يا موجراين حق را دارد كه ملك را پس بگيرد و قرارداد را فسخ كرده و درخواست حكم تخليه مستاجر را اخذ كند. امروزه درخواست اجاره بهاي عقب افتاده طبق قوانين روابط مستاجر و موجر بنا بر شرايط مشخصي انجام مي شود و به صورت فوري قابل مطالبه نيست.

در صورتي كه مبلغ اجاره‌بها دراجاره‌نامه تعيين نشده باشد، كارشناسان دفاتر املاك صلاحيت تعيين قيمت اجاره‌بها را دارند و مستاجر موظف است هزينه ي اجاره بها را از اول تا دهم هر ماه به موجر يا نماينده قانوني وي پرداخت كند.

نكاتي كه در قانون در مورد مطالبه اجاره معوقه به آن اشاره شده است:

1- مستاجر در استفاده از ملك مورد اجاره به طور متعارف رفتار كرده و تعدي يا تفريط نكند.

2- از ملك مورد اجاره براي همان مصرفي كه در اجاره‌نامه مقرر شده، استفاده نمايد و در صورتي كه در اجاره نامه مورد مصرف ذكر نشده بود، به همان منظوري كه به طور قانوني از ملك استفاده مي شود،‌ بهره‌برداري كند.

3- حق اجاره را به روشي كه بين مستاجر و موجر مقرر شده، پرداخت كند و در صورت عدم تعيين موعد، نقداً بپردازد.

 

 وكيل ملكي با تجربه
 از مهم ترين ويژگي يك وكيل ملكي خوب در شيراز ميزان تجربه ي او در حل پرونده هاي حقوقي ملكي است. زيرا با وجود اين كه همه ي وكلا صلاحيت قبول و رسيدگي به پرونده هاي قضايي و كيفري را دارند اما اين تجربه و  دانش حقوقي يك وكيل مجرب است كه موفقيت يك وكيل در حل پرونده ها را تضمين خواهد كرد.

به همين دليل ما به شما با تجربه ترين و بهترين وكيل شيراز را معرفي مي كنيم.

 

جهت اخذ مشاوره حقوقي در شيراز از وكيل شيراز با شماره 09356364445 تماس حاصل نماييد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۴:۲۳ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)