طراحي سايت طراحي سايت .

طراحي سايت

گربه اسكاتيش در تهران

گربه اسكاتيش در تهران

اين نژاد براي اولين بار در اسكاتلند به وجود آمدند چوپاني به نام ويليام گربه اي را پيدا كرد كه منحصر به فرد بود و گوش هاي مجعدي داشت و اين تا خوردگي در گوش به دليل جهش ژني به وجود آمده بود .ويليام خود گربه اي با نژاد بريتيش شورت هير را داشت كه با گربه اسكاتيش جفت گيري كردند و تعداد زيادي گربه اما با نژاد اسكاتيش فولد به وجود آمدند. جالب است بدانيد كه گربه هاي اسكاتيش در بدو تولد با گوش هاي مجعد به دنيا نمي آيند گوش هاي آنها بعد از 21 روزش شروع به خميدگي ميكند و همين ويژگي گربه هاي اسكاتيش را بسيار منحصر به فرد كرده است .

 
گربه اسكاتيش فولد گلد در تهران


رنگ طلايي خاص دارد.ممكن است چشماني سبز يا آبي داشته باشد. مانند طلا ميدرخشد و طيف هاي طلايي را به خود اختصاص ميدهد. ممكن است به همراه سفيد و يا تماما طلايي باشد. رنگ طلايي آن دقيقا آدم را ياد روباه مي اندازد.بچه گربه اسكاتيش گلد در كشورهايي مانند روسيه بيشتر پيدا ميشود و در ايران هرچه هست، اكثرا وارداتي هستند. حتما هنگام خريد از هر شخص يا مجموعه اي دقت كنيد تا اصالتش را برايتان تضمين كند. چون اگر بچه گربه اصيل و بچه گربه نژاد دار باشد حتما شناسنامه و شجره نامه اجدادش را خواهند داشت
 

خريد گربه اسكاتيش در تهران


 ويژگي گربه هاي اسكاتيش

قبل از خريد گربه ي اسكاتيش شما بايد با خصوصيات و ويژگي هاي اين گربه ي دوست داشتني آشنا شويد .

گربه اسكاتيش بسيار زيباست اين گربه جثه متوسطي دارد چشم هايشان بزرگ، گرد و دوراز هم هستند پاها و گردن متوسط و كوتاه است بيني كوتاه با يك انحناي ملايم و گوش ها به جلو خم شده و انتهاي گوش گرد است  در رنگ هاي سفيد، سياه،آبي ، نقره اي ، حنايي هستند طول عمري حدود 15 سال را دارند

گربه اسكاتيش فوق العاده دوست داشتني ، پرانرژي و همراه هستند. اين گربه ي باهوش عاشق بازي هاي تعاملي مثل آوردن و بردن اسباب بازي است. گربه ي اسكاتيش علاقه اي به تنها ماندن ندارد پس اگر شما زمان زيادي از طول روز را خارج از خانه هستيد اين گربه گزينه ي مناسبي براي شما نيست. اين گربه به آب و هوا حساس نيست ولي هميشه شما بايد دماي متعادل را براي او فراهم كنيد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۱:۴۵ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

وكيل خانواده در شيراز

وكيل خانواده در شيراز
 

وجود اختلافات در روابط خانوادگي يك امر غير قابل انكار است. اما موضوع مهم نحوه برخورد و رفع اين اختلافات مي باشد. بسياري از افراد سعي مي كنند به صورت توافقي اين اختلافات را حل كنند اما برخي ديگر به نتيجه اي در اين مورد نرسيده و ترجيح مي دهند حل اختلاف خود را به عهده يك وكيل خانواده در شيراز بگذارند. از انواع اختلافات خانوادگي كه براي رفع آن به وكيل خانواده در شيراز نياز است مي توان به طلاق، حضانت فرزند، اثبات پدر و مادر بودن، حضانت كودكان بي سرپرست، درخواست نفقه، درخواست مهريه و ... اشاره كرد. در ليست زير اسامي وكيل خانواده در شيراز را مشاهده مي كنيد كه براي تسريع و راحت تر شدن مراحل حقوقي به شما كمك خواهند كرد.

وكيل تخصصي خانواده در شيراز
هر وكيلي در زمينه خاصي مانند ملك، تصادف، قتل و ... تخصص دارد. براي مسائل خانواده نيز بايد به دنبال وكيل تخصصي خانواده در شيراز باشيد. براي گرفتن وكيل خانواده حتما نبايد به مشكل يا اختلاف در خانواده برخورده باشيد، بلكه داشتن يك وكيل تخصصي خانواده در شيراز براي هر خانواده اي ضروري است. چرا كه هنگام بروز اختلافات خانوادگي، داشتن وكيل خانواده، صرفه جويي بسيار زيادي در هزينه و زمان خواهد كرد.

 

وكيل خانواده شيراز
حتما در انتخاب وكيل خانواده شيراز سابقه و تجربه وي را مد نظر قرار دهيد. همچنين نتايج پرونده هاي قبلي وي مي تواند معيار خوبي براي انتخاب وكيل خانواده در شيراز باشد. مهارت، استعداد و دانش از موارد ديگري است كه يك وكيل خانواده در شيراز بايد داشته باشد. ما در اين بخش سعي كرده ايم ليستي از بهترين وكلاي خانواده در شيراز را براي شما عزيزان گرد آوري كنيم. اميد است كه مفيد واقع شده باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۵:۴۸ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

خدمات يدك كش در كرمان

خدمات يدك كش در كرمان

يدك كش در كرمان به صورت هاي مختلفي انجام مي شود كه در اين جا به چند نمونه از آن ها اشاره مي كنيم:

يدك كش در كرمان به صورت جرثقيل زنجيري
يدك كش در كرمان به صورت چرخ گير
يدك كش در كرمان به صورت نيسان دكل دار
مجيد امداد براي يدك كش كردن خودروي شما با توجه به تجربه بهترين روش يدك كش را انتخاب خواهد كرد. در زير مي توانيد تصاوير خودروهاي يدك كش مجيد امداد را مشاهده نماييد.براي يدك كش خودرو هم از وانت بار و هم از تريلي هاي فولادي و آلومينيومي استفاده مي شود كه انتخاب وسيله مناسب يدك كش در كرمان با توجه به نوع خودروي آسيب ديده و ميزان آسيب خودرو متفاوت خواهد بود. براي مثال از يدك كش هاي جرثقيلي در حمل خودروهايي كه سپر آن ها از جنس فايبر گلاس نباشد استفاده مي شود زيرا زنجير جرثقيل با يك تسمه به زير خودرو متصل مي شود و امكان آسيب رساندن به جلوبندي خودروهايي كه سپر آن ها از جنس فايبر گلاس است وجود دارد.

يدك كش شبانه روزي در كرمان


براي استفاده از خدمات يدك كش در كرمان در هر ساعت از شبانه روز كه خودروي شما دچار خرابي يا نقص در جاده يا خيابان شود مي توانيد با شماره هاي درج شده در سايت تماس حاصل نماييد و همكاران ما در سريع ترين زمان به كمك شما خواهند آمد.

​حمل خودرو كرمان

امداد خودرو و يدك كش مجيد در كرمان چطوري بهتون كمك مي كنه؟

اگراحيانا توي جاده ماشينتون دچار مشكل شد، نبايد درمانده بمونيد . كافيه كه با امداد خودرو و يدك كش كرمان تماس بگيريد تا ما راهنماييتون كنيم . يه خبر خوب ديگه از بهترين امداد خودرو و يدك كش استان كرمان اينه كه: ما در روزهاي آينده ، شايع ترين مشكلاتي كه ممكنه در جاده براتون اتفاق بيفته رو براتون توضيح ميديم و مي گيم كه اگه مشكلي براتون پيش اومد چيكار كنيد . پس با امداد خودرو و يدك كش كرمان همراه باشيد...

 

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۸:۴۲ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

فيشيال پوست در شيراز

فيشيال پوست در شيراز
پاكسازي پوست به جوان تر ماندن پوست شما كمك مي كند. پاك كردن آثار باقيمانده مواد آرايشي از روي پوست صورتا اقدام مهمي در زيبا و شاداب به نظر رسيدن پوست صورت محسوب مي شود. حتاما بلاگرهاي زيادي را ديده ايد كه در اينستاگرام درباره پاكسازي و ساير مواد مورد استفاده صحبت مي كنند. اما منظور از پاكسازي پوست چيست، پاكسازي اصولي و صحيح به چه صورت انجام مي شود. پاكسازي پوست موضوع بحث امروز ما است. پس تا پايان مقاله با ما باشيد.

تعريف پاكسازي : پاكسازي واژه اي كلي جهت توصيف تركيبي از روش‌هاي مراقبت از پوست است كه سه هدف كلي دارد. خوب است بدانيد كه تمام اين موارد در كنار هم، مفهوم پاكسازي را در بر دارد.

برداشت سلول‌هاي مرده يا اگزفوليشن
سطح پوست از سلول‌هاي مرده يا لايه‌ي شاخي تشكيل شده است. اين سلول‌ها در سطحي‌ترين بخش رويه پوست قرار گرفته‌اند. سلول هاي شاخي مسئول محافظت از پوست هستند و اولين خط دفاعي بدن در برابر عوامل بيماري‌زا محسوب مي‌شود. به طور معمول بدن هر ۳۰ روز يكبار تمام سلول‌هاي لايه شاخي را حذف و سلول‌هاي جديدي جايگزينشان مي‌كند. منتها گاهي اوقات اين سلول‌هاي مرده روي پوست تجمع مي‌يابند. برداشت سلول‌هاي مرده يا اگزفوليشن به شما كمك مي‌كند كه پوست شاداب‌تر و درخشان‌تري داشته باشيد.

پاكسازي آلودگي‌ها، چربي‌ها و مواد اضافي روي پوست
روي پوست ما را به طور طبيعي چربي‌هايي مي‌پوشانند كه در حفظ رطوبت پوست موثرند و خواص ضد ميكروبي هم دارند. در برخي افراد چربي‌ها روي پوست تجمع پيدا مي‌كنند، منافذ پوستي را مي‌بندند و باعث آكنه و جوش مي‌شوند. پاكسازي مي‌تواند چربي‌هاي اضافي صورت را حذف كند. به علاوه آلودگي‌ها و آلاينده‌هايي كه به طور روزمره با آن‌ها در تماس هستيم، روي پوست مي‌نشينند و باعث التهاب، بسته شدن منافذ و مشكلات ديگر مي‌شوند.

مشكل محصولات پاكسازي پوست كه روي حذف چربي‌هاي اضافي تمركز دارند اين است كه مصرف كنندگان گاهي به شكل افراطي از آن‌ها استفاده مي‌كنند. يادتان نرود كه چربي‌ها براي حفظ سلامت پوست ضروري هستند. استفاده‌ي نادرست و بيش از حد از اسكراب‌ها يا لايه‌بردارها نه تنها به پوست شما كمك نمي‌كند؛ بلكه به آن آسيب هم مي‌رساند

 

ميكرونيدلينگ در شيراز

هزينه ميكرونيدلينگ در شيراز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۹:۴۶ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)