طراحی سایت طراحی سایت .

طراحی سایت

میکرونیدلینگ در شیراز

میکرونیدلینگ در شیراز


داشتن پوستی با طراوت و شاداب آرزوی اکثر افراد به ویژه خانم ها می باشد که ارتباط خاصی با سن ندارد. تمام اشخاص چه مرد، چه زن به دنبال راه کار هایی برای جوان تر به نظر آمدن هستند.با گسترش روش های نوین جوانسازی و زیبایی، کسب اطلاعات و آگاهی در این زمینه از اهمییت بسیار زیادی برخوردار است. در این مطلب از سایت خانم دکتر لیلا گزین قصد داریم تا با ارائه نکاتی در خصوص میکرونیدلینگ در شیراز، شما عزیزان را در انتخاب بهترین روش برای جوانسازی پوستتان یاری کنیم.

میکرونیدلینگ در شیراز از جمله روشهای غیر تهاجمی است که جهت از بین بردن جای زجم و جوش که اصطلاحا به آن اسکار گفته می شود، به کار گرفته می شود. این روش از قدمت زیادی برخوردار است.به طوریکه مصریان باستان از این روش برای از بین بردن جای جوش و زخم استفاده می کردند.تا به امروز روش های گوناگون سنتی و مدرن برای از بین بردن جای جوش و زخم استفاده می شده که میکرونیدلینگ یکی از همین روش ها است.

انجام میکرونیدلینگ در شیراز با سوزن هایی کوچک است که در دستگاهی قرارگرفته اند و در اثر تماس با صورت و وارد کردن مقداری فشار، سوراخ های کوچکی روی پوست ایجاد کرده. با انجام این کار فضای کوچکی روی پوست ایجاد می شود تا مواد و سرم به راحتی وارد پوست شود.جهت ایجاد منافذ از دستگاهی مخصوص استفاده می کنند که سرعت آن قابل تنظیم است و تعداد منافذی که روی پوست ایجاد می شود قابل توجه است.

 

بهترین مراکز میکرونیدلینگ در شیراز


اگر در یافتن بهترین مراکز میکردنیدلینگ در شیراز دچار سردرگمی شده اید، چند نکته ی زیر را به یاد داشته باشید تا بتوانید با اطمینان خاطر به نتیجه دلخواه خود برسید.

چون در این روش پوست دارای منافذ باز می شود، پس بهتر است در ابتدا از بهداشت مطب اطمینان حاصل فرمایید تا در محیطی کاملا تمییز و عاری از هر گونه میکروب این کار را انجام دهید.
از تخصص پزشک مد نظر اطمینان حاصل فرمایید و از کسانی که قبلا این عمل را تحت نظر همان پزشک انجام داده اند مشورت کنید.
¨ چون پوست صورت زخمی می شود اگر لوازم مناسبی برای انجام این کار استفاده نشود، احتمال انتقال بسیاری از بیماری های عفونی افزایش می یابد. پس به هیچ عنوان توصیه نمی شود که این روش بازسازی پوست را در مکان هایی غیر تخصصی و یا در منزل انجام دهید.

دکتر خوب برای میکرونیدلینگ در شیراز


برای رسیدن به نتیجه دلخواه باید از پزشکی کمک گرفت که متبحر و متخصص پوست است.پزشک باید علم و اطلاعات کافی در زمینه پوست و مو و ناخن را داشته باشد و آشنایی کامل با تمام بیماری های پوستی داشته باشد.یکی از اشتباهاتی که افراد مرتکب آن می شوند این است که فقط به دستگاه های پیشرفته و تکنولوژی اهمیت می دهند و به سابقه پزشک بی اعتنا هستند که بسیار اشتباه است.

هزینه میکرونیدلینگ در شیراز


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۱:۴۱ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)