طراحی سایت طراحی سایت .

طراحی سایت

بیلیارد در شیراز

بیلیارد در شیراز

ورزش بیلیارد در شیراز ورزشی است که به دلیل جذابیت بالا طرفداران بسیار زیادی دارد. این ورزش در یک فضای سرپوشیده و روی میزی مستطیل شکل که با پارچه سبز پوشیده شده، انجام می گیرد. در ورزش بیلیارد در شیراز از یک میله ی چوبی و تعدادی گوی که حداقل 3 و حداکثر 15 عدد می باشد، استفاده می گردد. لازم به ذکر است که به این گوی ها توپ و یا شار نیز گفته می شود.

 

بازی بیلیارد در شیراز یک نوع بازی توپی است و تفاوت عمده آن با بازی های توپی دیگر استفاده از توپ های فراوان می باشد. توپ های بیلیارد دارای رنگ های مختلف بوده و از رزین ساخته می شوند.

میله چوبی بیلیارد در شیراز باید 1 متر و 47 سانتیمتر باشد که از قسمت های مختلف شامل نوک، بدنه و دسته تشکیل می گردد. نوک چوب بیلیارد قسمتی است که بخش کمی از آن سفید رنگ است و طول آن 1 متر و 27 سانتیمتر می باشد. بدنه ی آن در میانه ی چوب قرار گرفته که به صورت صاف و با پهنای کم است. دسته چوب بیلیارد نیز پهن ترین قسمت آن بوده که به شکل مخروط می باشد.

ورزش بیلیارد در شیراز خود به دو رشته پاکت بیلیارد و اسنوکر تقسیم بندی می گردد. روش بازی بیلیارد به این صورت است که هر فرد باید توسط میله ی چوبی توپ ها را به داخل حفره ها انداخته ها و امتیاز کسب کند.

 

برای خرید میز بیلیارد باکیفیت میتوانید به سایت یکه سازان مراجعه کنید و یا حتی با کارشناسان ما مشورت کنید .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۵:۰۱ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (2)