طراحي سايت طراحي سايت .

طراحي سايت

سلامتي مو

سلامتي مو
داشتن مو هاي زيبا تاثير فوق العاده اي در زيبايي دارد. چه خانم باشيد، چه آقا با موهايي زيبا و شاداب هميشه شيك به نظر مي رسيد. اما راز داشتن مو هاي زيبا در چيست؟ امروز با موضوع سلامتي مو همراه شما عزيزان هستيم تا راهكار هاي كاربردي را به شما معرفي كنيم. اميدوارم بتوانيد از اين راهكار ها استفاده لازم را ببريد.

 

داشتن مو هاي زيبا تاثير فوق العاده اي در زيبايي دارد. چه خانم باشيد، چه آقا با موهايي زيبا و شاداب هميشه شيك به نظر مي رسيد. اما راز داشتن مو هاي زيبا در چيست؟ امروز با موضوع سلامتي مو همراه شما عزيزان هستيم تا راهكار هاي كاربردي را به شما معرفي كنيم. اميدوارم بتوانيد از اين راهكار ها استفاده لازم را ببريد.

موهاي به هم ريخته و نا منظم مي تواند شما را بي حوصله و خسته نشان دهد.فرقي ندارد مو ما خشك باشد يا چرب، صاف يا فر باشد. بي توجهي به مراقبت روزانه از مو باعث آسيب به مو مي شود و ترميم موهاي آسيب ديده بسيار هزينه بر و وقت گير است.

شستن مناسب مو
به گفته متخصصان مو، اكثر افراد يا مو هاي خود را زياد مي شويند يا آن را به روش اشتباه مي شويند كه اين كاملا نادرست است.

از شامپو فقط به مقداري استفاده كنيد كه مو هاي شما را كاملا بپوشاند نه بيشتر.

مو هاي خود را با آب داغ يا آب خيلي سرد نشوييد.بلكه با آب ولرم بشوييد.

درصد آسيب پذيري مو هاي خشك خيس زياد است.پس با آن ها با ملايمت رفتار كنيد.

بعد از حمام، مو هاي خود را زياد با حوله ماساژ ندهيد.

گره مو هاي خود را به وسيله شانه دندانه درشت باز كنيد.البته از زياد شانه كردن مو هاي خيس خود بپرهيزيد.

براي مراقبت از موهايتان توصيه مي شود يك بار در روز آن را بشوييد.

انتخاب شامپو مناسب
اگر موي سر شما با شامپو نامناسب شسته شود، بد حالت خواهد شد و آسيب ديده مي شود .در برخي اوقات فرم نامناسب مو، ريزش شديد مو و مشكلاتي از اين قبيل تنها به دليل انتخاب شامپو نامناسب مي باشد. شامپو ها به سه دسته تقسيم مي شوند مناسب مو هاي معمولي، خشك و چرب.

در صورت داشتن ريزش يا شوره مو، حتما از شامپو مناسب استفاده كنيد و در اسرع وقت به پزشك مراجعه كنيد تا با صلاحديد پزشك دارو استفاده كنيد. زيرا شوره ظاهر زشتي به مو هاي شما مي دهد. از مصرف شامپوهايي با تركيبات نامناسبي مثل آمونيوم لوريل سولفات يا سديم لوريل سولفات بپرهيزيد.

استفاده از نرم كننده به مو هاي شما اين امكان را مي دهد كه بتوانيد كوتيكول موها را باز كنيد .اين ماده موجود در مو است كه به مو هاي شما رطوبت كافي را مي دهد تا شاداب و با طراوت به نظر برسند.

انجام مزوتراپي در شيراز هم مي تواند در احياي مو هاي از دست رفته به شما كمك شاياني كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۷:۰۶ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

باطري ساز سيار

اين سيستم شامل قطعات زيادي است كه چند مورد آن را با هم نام مي بريم : باتري و دينام. اجزاي دينام. انژكتور. كويل و … .

باتري منبع برق رساني خودرو است و وظيفه اش برق رساني به خودرو مي باشد. دينام وظيفه ي پر نگه داشتن باتري را بر عهده دارد.

وظيفه انژكتور مخلوط كردن هوا و سوخت و احتراق مي باشد كه بايد آن را به موتور تزريق كند. انژكتور اين وظيفه را دقيق تر از كاربراتور انجام مي دهد.

كويل وظيفه تقويت باطري را بر عهده دارد. جريان مستقيم باتري 12 ولت است اما جرياني كه الكترود هاي شمع براي جرقه زدن به آن نياز دارند 7000 ولت مي باشد كه اين كمبود ولتاژ را كويل جبران مي كند.

اين سوال به ذهنتان مي آيد كه چه طور مي توانيم با اين اطلاعات باطري خودرو تان را عوض كنيد. باتري ساز سيار به شما اين اطمينان را مي دهد كه حتي اگر در خيابان هاي كم تردد با چنين مشكلي مواجه شديد بدون نگراني باطري خود را تعويض كنيد.

باطري ساز سيار


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۴:۰۰ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

دانستني هاي جالب درباره مواد غذايي

دانستني هاي جالب درباره مواد غذايي
 

 

بدون شك همه ي ما مواد غذايي را دوست داريم. مخصوصا آن هايي كه براي بدن ضرر دارند مثل شيريني، شكلات، فست فود و … . افراد زيادي رژيم مي گيرند و خود را از خوردن آن ها منع مي كنند اما برخي ديگر نمي توانند آن ها را كنار بگذارند. اما از اين ها كه بگذريم، چيز هايي در مورد مواد غذايي وجود دارد كه ممكن است شما ندانيد و با اطلاع از آن ها شگفت زده شويد. پس در اين مطلب از وبسايت يلدا شاپ، فروشگاه آنلاين مواد غذايي ايراني و افغاني همراه باشيد تا دانستني هاي درباره مواد غذايي را بيان كنيم.

 

دانستني هاي جالب درباره مواد غذايي – ميوه و سبزيجات
حتما هنگام خريد ميوه و سبزيجات ديده ايد كه روي برخي از آن ها برچسبي وجود دارد. جالب است بدانيد كه اين برچسب ها خوراكي هستند و مي توانيد آن ها را ميل كنيد. البته اگر آن ها را قبل از مصرف جدا كنيد، بهتر است. نكته ي ديگر در رابطه با سبزيجات اين است كه بهترين روش براي حفظ تمام مواد مغذي آن اين است كه آن را به مدت كم و با كمي آب حرارت دهيد. براي اين كار مي توانيد از ماكرويو استفاده كنيد.

 

پيتزا
آيا مي دانستيد كه پيشنهاد مي شود براي صبحانه، پيتزا، حتي يك برش كوچك، ميل كنيد؟ پيتزا داراي پروتئين و مواد مغذي زيادي است و قند كمتري نيز نسبت به صبحانه هاي معمول دارد. همچنين پيتزا جزو گران ترين غذاها در جهان است. به طوري كه قيمت گران ترين پيتزا در جهان 12 هزار دلار است. 72 ساعت طول مي كشد تا اين پيتزا آماده شود.

 

فلفل دلمه اي
شايد عجيب به نظر برسد اما فلفل دلمه اي نسبت به از مركبات بيشتر ويتامين ث دارد. يعني در يك فلفل دلمه اي متوسط يك و نيم برابر بيش تر از يك پرتقال متوسط ويتامين ث نهفته است. همچنين اگر دقت كرده باشيد فلفل دلمه اي ها تعدادي لوب در قسمت پايين خود دارند كه تعدادشان متفاوت است. بعضي ها 4 لوب و بعضي ها 3 لوب دارند. فلفل دلمه اي هاي داراي 4 لوب از آن هايي كه 3 لوب دارند، شيرين تر هستند.

 

شكلات
اگر چه شكلات مضر است اما فوايدي نيز دارد. مثلا خوردن آن باعث سرحالي مي شود و بوييدن آن شما را آرام مي كند. بنابراين براي دوري از استرس مي توانيد شكلات را بو كنيد. همچنين اگر درگير سرفه اي مزمن هستيد، مي توانيد شكلات بخوريد. شكلات سرفه هاي مزمن را درمان مي كند.

نكته ي جالب ديگر در رابطه با شكلات اين است كه شكلات سفيد حاوي كره ي كاكائو است و شكلات محسوب نمي شود. آبنبات هايي كه طعم شكلات دارند با موم كارناوبا طعم شكلات مي گيرند.
 
 

يلداشاپ:

فروشگاه آنلاين مواد غذايي ايراني در آلمان


فروشگاه آنلاين مواد غذايي افغاني در آلمان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۰۸:۲۰ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)