طراحي سايت طراحي سايت .

طراحي سايت

روغن دوقلو اتومبيل

روغن دوقلو اتومبيل
 

 

اگر با تعميرات و امور ترميم اتومبيل آشنا باشيد و يا دستي در آن داشته باشيد، حتما مي دانيد روغن دوقلو اتومبيل چيست و چه كاربردي دارد. اما اگر نمي دانيد بايد بگوييم كه روغن دوقلو خودرو به منظور ترميم رنگ بدنه ي آن در مواقعي كه دچار آسيب ديدگي شده باشد، به كار مي رود. همچنين براي افزايش براقيت و درخشان شدن خودرو در مواردي كه به هر دليلي رنگ آن مات شده باشد نيز از روغن دوقلو ماشين استفاده مي شود.

روغن دوقلو اتومبيل به كيلر نيز معروف است و استفاده از آن را به عنوان كيلر زدن بدنه خودرو نيز به كار مي برند. در هر صورت با كيلر اتومبيل مي توان زيبايي آن را به حالت اوليه برگرداند و به همين دليل نيز كاربرد هاي زيادي در تعميرگاه هاي تخصصي خودرو دارد.

 

 

 

كيلر دوقلو
همانطور كه گفتيم از كيلر دوقلو ماشين مي توان براي براق كردن آن نيز استفاده كرد. خودرو ها به دلايل مختلف از جمله فضولات پرندگان، باران هاي اسيدي، آفتاب سوختگي، كارواش و شستشو و ... در معرض مات شدن قرار مي گيرند و بعد از مدتي رنگ درخشان اوليه خود را از دست مي دهند. كيلر دوقلو خودرو به شما كمك مي كند تا رنگ و زيبايي اوليه آن را بازيابيد.

قبل از استفاده از كيلر دوقلو اتومبيل بايد اقداماتي را از جمله پر كردن شيار ها، بتونه كاري، سمباده زدن و ... انجام دهيد تا خودرو براي كيلر زدن آماده شود. پس از آماده سازي آن مي توان بدنه خودرو را كيلر زد.

 

كيلر رنگ خودرو
همچنين خودرو ها به دليل تصادفات چه تصادف بزرگ و چه كوچك دچار ايجاد خط و خش بر روي بدنه مي شوند. بدون شك اين موضوع مي تواند مالك خودرو را ناراحت كند. اما نگران نباشيد؛ چرا كه با استفاده از كيلر رنگ ماشين مي توانيد اين خط و خش ها را برطرف كنيد.

توجه داشته باشيد كه اگر تخصصي در استفاده از كيلر رنگ اتومبيل نداريد، حتما انجام آن را به يك متخصص بسپاريد. چرا كه ممكن است نتيجه آن چيزي كه انتظارش را داريد از آب در نيايد.

 

خريد روغن دو قلو
شركت پليمر رزين ارائه دهنده ي انواع روغن دوقلو به بهترين كيفيت و قيمت مي باشد. شما مي توانيد جهت خريد روغن دوقلو اتومبيل با شماره هاي 0993068809  و 09143328641 تماس حاصل نماييد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۲:۵۰ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

چطور رزومه كاري بنويسيم؟

چطور رزومه كاري بنويسيم؟

 


اگر تازه كار هستيد و براي اولين بار به دنبال كار مي گرديد و مي خواهيد استخدام شويد، احتمالا با ديدن آگهي هاي استخدام كمي گيج شده باشيد. چرا كه حتما در تمام آگهي ها ديده ايد كه نوشته شده رزومه كاري خود را ارسال كنيد و شما نمي دانيد كه اصلا رزومه كاري چيست. بدون شك برايتان اين سوال هم پيش آمده كه چطور رزومه كاري بنويسيم؟ نگران نباشيد. جاي درستي هستيد. در اين مقاله از وبسايت تندوتيز، مرجع درج آگهي استخدامي رايگان، قصد داريم نكته هايي را براي نوشتن يك روزمه ي كاري حرفه اي براي شما كه تازه كار هستيد، بيان كنيم. پس اين مقاله را از دست ندهيد.

رزومه چيست؟
قبل از اينكه توضيح دهيم چطور بايد روزمه بنويسيد، مي خواهيم ببينيم اصلا رزومه كاري چيست؟ رزومه (Resume) به معناي گزارش خلاصه اي از سوابق تحصيلي، تجربيات كاري، مهارت ها، توانايي ها، صلاحيت ها، دستاورد ها، علايق و فعاليت هاي شغلي شما در گذشته است. روزمه به عنوان يك سند بازاريابي نيز شناخته شده است، چرا كه شما بايد از طريق آن براي خود بازاريابي كرده و شغل مورد نظر خود را بيابيد. اين سند بايد در اختيار كارفرما قرار بگيرد تا با مطالعه ي آن از شما شناخت پيدا كند.

از آنجايي كه ملاك تصميم گيري اوليه براي كارفرمايان روزمه ي كاري شماست، بنابراين نوشتن يك رزومه كاري حرفه اي بسيار مهم است كه در ادامه به شما مي گوييم چطور آن را بنويسيد.

يك الگوي مشخص در رزومه داشته باشيد
سعي كنيد رزومه را خيلي ساده در Word تايپ نكنيد. براي آن الگو در نظر بگيريد و با استفاده از كادر ها، جداول، تصاوير، سربرگ و … آن را جذاب و زيبا كنيد. همچنين يك ترتيب درست براي نوشتن در نظر بگيريد. مثلا ابتدا خلاصه اي از خودتان و اهداف شغلي بنويسيد و سپس تجربيات كاري، تحصيلات، مهارت ها، گواهينامه هاي، مدارك غير دانشگاهي، پروژه ها و … را بيان كنيد.

نقاط قوت خود را در رزومه بيان كنيد
حتما در نوشتن روزمه كاري اين موضوع را در نظر بگيريد كه بايد نقاط قوت خود را پر رنگ كنيد و مهارت هاي خاص خود را نشان دهيد. همچنين بايد نقاط ضعف خود را بپوشانيد. البته در بيان اين نقاط قوت زياده روي نكنيد، چرا كه زياده روي ممكن است نتيجه ي عكس بدهد. فقط ويژگي هايي كه در آن واقعا عالي هستيد را بنويسيد.

در نوشتن رزومه خلاقيت داشته باشيد
نوشتن روزمه ي كاري شما به صورت خلاقانه مي تواند در روند استخدام شما بسيار كمك كننده باشد. چرا كه بيش تر كارفرمايان به دنبال كارمند خلاق هستند و اين موضوع در رزومه ي كاري شما كاملا مشهود است. يعني بسته به نوع شغلي كه متقاضي آن هستيد، از موارد مختلف استفاده كنيد. مثلا مدير فروشي كه قدرت مذاكره ي خود را در ويديويي به كارفرما نشان مي دهد.

 

ديگر خدمات تندوتيز:

 

درج آگهي رايگان فروش ملك

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۷:۵۸ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

قيمت و مشخصات كيلر

خريد، قيمت و مشخصات كيلر
 

 

كيلر يكي از مواد پر كاربرد در صنعت چوب و خودرو است كه افراد بسيار زيادي از آن استفاده مي كنند. اما مي خواهيم بدانيم كيلر چيست؟ كيلر يك رنگ شفاف است كه به منظور پوششي روي چوب يا بدنه ماشين به كار مي رود. قبل از اينكه كار كيلر زدن روي چوب و خودرو انجام شود، ابتدا روي آن سيلر مي زنند. سيلر و كيلر هر دو براي اين به كار مي روند كه رنگ آميزي چوب و اتومبيل به درستي انجام شود. سيلر باعث مي شود كه رنگ به راحتي به بدنه بچسبد و كيلر نيز پوششي است كه رنگ را تثبيت مي كند. خريد، قيمت و مشخصات كيلر موضوع اين مقاله از وبسايت شركت پليمر رزين مي باشد. با ما همراه باشيد.

 

 

 

خريد كيلر
شما مي توانيد انواع كيلر را چه براي خودرو و چه چوب با بهترين كيفيت و قيمت از شركت پارتاكنا رزين خريداري نماييد. كيلر ها در دو نوع مات و براق وجود دارند و كاربرد هر كدام بستگي به سليقه و نظر شما و مشتري شما دارد. كيلر زدن با استفاده از يك قلم مو يا پيستوله انجام مي شود كه شما بايد همراه با كيلر آن را نيز خريداري نماييد.

كيلر هاي توليد شده در شركت پارتاكنا رزين در برند هاي مختلفي است كه عبارتند از:

كيلر پارتاكنا
كيلر پارتاميكس
كيلر رانا
كيلر لاكسيدبراي اطلاع از جزئيات بيشتر در رابطه با هر كدام از آن ها با شماره هاي 0993068809 ، 09143328641 ، 09144742163 تماس حاصل نماييد.

 

مشخصات كيلر
مهم ترين مشخصات كيلر ها را مي توان موارد زير نام برد:

در دو نوع مات و براق وجود دارند.
در برابر اسيد، هيدروكربن ها، آب، خراش، ضربه و سايش بسيار مقاوم هستند.
زمان خشك شدن آن بسيار كوتاه است.
فقط نياز به يك لايه پوشش دارد.
تركيبي از رزين و حلال است.
قابليت شعله وري بالايي دارند.
 

قيمت كيلر
قيمت كيلر با توجه به نوع آن متغير است. شما مي توانيد با شماره هاي 0993068809 ، 09143328641 ، 09144742163 تماس گرفته و از قيمت محصول مورد نظر خود اطلاع پيدا كنيد.

 

 منبع: www.partaknarezin.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۸:۳۸ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)