طراحي سايت طراحي سايت .

طراحي سايت

مزاياي استفاده از خودروبر

مزاياي استفاده از خودروبر
 

 

هنگامي كه شما خودرويي را خريداري مي كنيد، تا زماني كه به دست شما برسد، مراحل مختلفي را طي مي كند. مهم ترين مرحله، همان مرحله ي جابجايي خودرو از شركت سازنده ي آن تا درب منزل شما يا نمايندگي است. بسيار مهم است كه اين مرحله با موفقيت طي شده و هيچ گونه آسيبي به خودرو وارد نشود. به اين منظور يعني حمل خودرو از شهري به شهر ديگر، از خودروبر استفاده مي شود. خودروبر همان طور كه از نامش پيداست وسيله اي است براي حمل خودرو. در اين مقاله كه توسط كالج بار، خودروبر شيراز تهيه شده، مزاياي استفاده از خودروبر را بررسي خواهيم كرد.

 

عدم آسيب به خودرو
حمل خودروبر توسط خودروبر بسيار ايمن است و از وارد شدن هر گونه آسيب و صدمه به خودروي شما جلوگيري مي كند. چرا كه خودروي شما در جايگاه خاصي درون خودروبر قرار مي گيرد و بنابراين قطعات آن با خودروبر برخوردي ندارد كه دچار آسيب شود.

 

 ايمني بيش تر
علاوه بر اين كه حمل خودرو توسط خودرو بر صدمات احتمالي خودروبر بر خودروي شما را به حداقل و حتي صفر مي رساند، براي جابجايي خودرو در جاده هاي ناهموار نيز بهترين گزينه است. حمل خودرو توسط خودروبر از آسيب هاي احتمالي جاده و رانندگي بر خودرو نيز به طور موثري مي كاهد و ايمن تر است.

 

امنيت براي خودروهاي تصادفي
گاهي اوقات خودروهايي تصادفي بايد طوري به تعميرگاه يا نمايندگي حمل شوند كه هيچ گونه حركتي نداشته باشند. به اين دليل كه ممكن است حركت براي خودرو موجب وارد شدن صدمات بيش تري به آن شود. در اين مواقع تنها گزينه اي كه در اختيار داريد، حمل خودرو توسط خودروبر است كه امنيت آن را تضمين مي كند.

 

بيمه نامه و بارنامه
و اما مزيت ديگر خودروبر بيمه شدن خودروهايي كه توسط خودروبر حمل مي شوند، است. اگر چه گفتيم كه حمل خودرو توسط خودروبر هيچ گونه آسيبي به خودرو وارد نمي كند، اما با اين وجود خودروبر ها اقدام به صدور بيمه نامه و بارنامه مي كنند تا كوچك ترين احتمال خسارت به خودرو نيز جبران شود.

 

 خودروبر شيراز

حمل خودرو از تهران به شيراز

پاركينگ عمومي اميركبير

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۴۶:۳۳ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)