طراحي سايت طراحي سايت .

طراحي سايت

معرفي كيسه هوا

معرفي كيسه هوا

ضرورت كيسه هوا
امروزه وجود كيسه‌ هوا در خودروها جهت بالا بردن ايمني خودرو لازم و حياتي مي باشد. امروزه مهندسان، كيسه هاي هواي متنوعي توليد مي كنند. خودروسازان براي ايمن بودن سرنشينان و رانندهو همچنين افزايش انتياز خود در صنعت خودرو سازي، به وجود كيسه هوا در خودرو اهميت مي دهند. اما استفاده از اين سيستم نيازمند دانستن برخي نكات مهم توسط مالكان خودرو و رانندگان است.

 

عملكرد كيسه هوا

كيسه‌ هوا يا ايربگ، كيسه اي بالشت مانند است كه هنگام تصادف از باد پر مي شود. محافظي بين سرنشين و خودرو است و از برخورد سرنشينان با شيشه جلو ممانعت به عمل مي آورد. كيسه‌هاي هوا بعد از كمربند‌هاي ايمني، دومين وسيله‌ پركاربرد كه جهت افزايش سلامتي سرنشينان است. پس از آن به اهميت كاربرد كيسه هوا پي بردند. تا مدت ها بعد از اختراع اين سيستم و نصب بر روي خودروها، كارشناسان در ميزان كركرد اين كيسه و حفظ ايمني سرنشينان، ترديد و شك داشتند. اما در سال ۱۹۹۸ سازمان ايمني جاده‌اي آمريكا تمامي كارخانه داران را به استفاده از كيسه هوا ملزم كرد. براساس آمار جهاني استفاده از ايربگ در خودروها ميزان تلفات ناشي از تصادفات را تا ۶۳ درصد كاهش مي‌دهد.

حمل خودرو در كرمان

شماره يدك كش در كرمان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۲:۳۵ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

ضررهاي باطري به باطري كردن خودرو

ايا باطري به باطري كردن خودرو ضرر دارد؟
يكي از راه هايي كه مي توانيم موقتا باطري را شارژ كنيم روش باطري به باطري كردن خودرو است. سوالي كه در ذهن به وجود مي ايد اين است كه ضررهاي باطري به باطري كردن خودرو چيست؟

در اينجا بايد بگوييم كه باطري به باطري كردن خودرو در صورتي براي خودرو ضرر دارد كه اين كار به روش اشتباه صورت گيرد اما در صورتي كه به روش درست انجام شود ضرري براي خودروي شما ندارد. در زير به چند روش صحيح باطري به باطري كردن خودرو اشاره ميكنيم.

 

روشهاي صحيح باطري به باطري كردن خودرو
ابتدا هردو خودرو را به هم نزديك كنيد اما بايد توجه داشته باشيد كه خودروها به هم نچسبد. سپس هردو خودرو را خاموش كنيد. اكنون گيره هاي  مثبت كابل را كه به رنگ قرمز مشخص شده است را به سر مثبت هردو باطري  وصل كنيد. سپس گيره منفي كه به رنگ مشكي مشخص شده است را به سر منفي خودروي سالم وصل كنيد  (دقت داشته باشيد كه در اينجا نبايد جرقه اي صورت بگيرد)

 

روش صحيح وصل كردن گيره ها به باطري
در خودروي خراب گيره منفي را به بلوك موتور و يا به يك پايه فلزي كه مستقيما به موتور وصل است ، وصل كنيد.دراين مرحله يك جرقه صورت ميگيرد كه اگر جرقه بزرگ بود يا اينكه قسمتي را اشتباه وصل كرده ايد ويا اينكه باطري مشكل دارد كه دراينصورت نميتوانيد تا قبل از تعويض باطري جامپ استارت كنيد.

بعد از اينكه كابل ها را  به درستي وصل كرديد ، استارت بزنيد اگر ماشين روشن شد مشكل تنها از باطري بوده اگر روشن نشد ساير قسمتهاي خودرو را  چك كنيد .به  اين  نكته هم  توجه داشته باشيد كه  هنگام استارت زدن نبايد كابل ها داغ شود اگر اين اتفاق افتاد كابل ها براي اين كار مناسب نمي باشد.

وقتي ماشين روشن شد ابتدا كابل منفي را از خودرو خراب جدا كنيد و بعداز خودروي سالم، سپس كابل هاي مثبت را از هردو ماشين جدا كنيد.

الو باطري شيراز

فروش باطري شيراز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۵:۵۳ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

راهنما خريد خودرو

راهنما خريد خودرو

نكات فني لازم
شكايت خريداران خودرو بعد از خريد خودرو به قدري زياد است كه خودشان اظهار دارند از خودرو خريداري شده كاملا ناراضي اند. از طرف ديگر، مبلغ پرداختي بايت تعمير خودرو بسيار گزاف است. پس خوب است قبل از خريد، تمام نكات را بدانيد.

بيش از 40% خودروهاي كاركرده، قسمت ها مختلفشان از جمله كاپوت، گلگير، سقف و بدنه صافكاري و رنگ شده اند.
تقريبا 20% از خودروهاي دست دوم كاپوت و سقف و گلگيرشان كامل تعويض شده اند.
در 5% خودروهاي كاركرده، آپشن‌هاي ماشين عملكرد قوي ندارند.
بررسي ها فني نشان مي دهد، از هر 5 خودرو تست شده، يك يا دو تا آنها كيلومتر دستكاري شده داشتند.
در بسيار از خودروها كار كرده كولر بازده بالا ندارد.

نكات فني تر
دقت كافي در بررسي پوسيدگي ها زير گلگير

بخش ها زير و گلگير خودرو را از لحاظ پوسيدگي بررسي كنيد. در صورتيكه قسمت ها زير خودرو پوسيدگي داشته باشد، هنگام بارش برف و باران، آب زير قسمت ها نفوذ مي كند. سپس به داخل ماشين هدايت مي شود و سرنشينان را اذيت مي كند.

سلامت موتور و سيستم برق‌رساني را جدي بگيريد

از جمله موارد موثر بر كاركرد خودرو، سيستم برق خودرو مي باشد. در هنگام بازديد، از فروشنده زمان تعويض تسمه تايم را جويا شويد‌. در صورت كاركرد بيش از هفتاد هزار كيلومتر، از خريد خودرو منصرف شويد. زيرا با وجود پرداخت هزينه زياد، قادر نيستيد از خودرو به درستي استفاده كنيد.

امداد خودرو در كرمان

خودروبركرمان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۲:۴۳ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

نحوه نصب فوتبال دستي

نحوه نصب فوتبال دستي

نصب فوتبال دستي پر هزينه نيست. اگر نمونه ي دست دوم اين محصول را خريداري كنيد، نيازي به مونتاژ كردن ندارد اما اگر آن را به صورت نو خريداري كرده ايد با يك بار نصب آن براي هميشه به راحتي از آن استفاده كنيد. قطعاتي كه در نصب اهميت بسيار زيادي دارند به شرح زير مي باشند:

آدمك ها
ميله ها
دستگيره ها
پوشش هاي دروازه
بدنه اصلي
پايه ها
پيچ ها و اتصالات
لولا ها
تكيه گاه ها
موارد بالا از مهم ترين بخش هاي فوتبال دستي به شمار مي روند كه شما مي توانيد از روي نقشه اي فروشنده هنگام فروش به شما عرضه مي كند اجزا را نصب كرد و مورد استفاده قرار داد. تا جايي كه امكان دارد فوتبال دستي را نصب شده خريداري نكنيد زيرا نصب دستگيره ها و ميله ها مي تواند در زمان باربري مشكل ساز باشد. از طرفي باربري هاي درون شهري و برون شهري در زمان ارسال بار با دلسوزي حمل و نقل را انجام نمي دهند و همين موضوع باعث مي شود تا ميز دچار مشكلات بسيار زيادي شود.

 

طريقه نصب فوتبال دستي
ابتدا روي يك سطح نرم، فوتبال دستي را به صورت معكوس قرار مي دهيم و پايه ها را به بدنه محكم مي بنديم. براي بستن پايه ها به فوتبال دستي مورد نظر فقط كافيست كه سوراخ هاي هر پايه را درست منطبق بر سوراخ هاي بدنه قرار دهيم و پيچ ها را به ترتيب ضرب دري با مهره مخصوص به آن ها محكم كنيم سپس ته پايه ها را به پايه ميز ببنديم.

خريد ميز فوتبال دستي در شيراز

فوتبال دستي يكه سازان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۱:۳۱ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

قوانين خريد ملك قولنامه اي

قوانين خريد ملك قولنامه اي

به چه سندي قولنامه اي مي گويند؟
قولنامه سند و نوشته اي است كه توسط طرفين معامله(خريدار و فروشنده) نوشته مي شود. اين سند در اداره ثبت تنظيم نشده و رسمي نمي باشد. بنابراين بهتر است سند قولنامه اي توسط شخص معتبري نوشته و به امضا برسد. هنگامي كه ملك به دلايلي مثل ساخت غيرقانوني يك واحد و قرار گرفتن در طرح هاي شهرداري مثل بافت فرسوده و ... داراي پايان كار نباشد، فروشنده مجبور است به صورت قولنامه اي آن را معامله كند. معمولا فروشنده در معاملات قولنامه اي، ملكش را با قيمتي كمتر از قيمت واقعي معامله مي كند. درصورت برخورد با هرگونه مشكل در اين زمينه، به يك وكيل ملكي مراجعه كنيد.

مهم ترين نكات در انجام معامله قولنامه اي
پيش از انجام معامله، از معتبر بودن مشاور املاكي كه در آن قرارداد را امضا مي كنيد، مطمئن شويد.

استعلام هاي لازم را از شهرداري بگيريد.

اگر ملك از طريق ارث به فروشنده رسيده است، بهتر است گواهي انحصار وراثت را به خوبي بررسي كنيد.

اگر ملك را از شخصي به جز صاحب ملك مانند وكيل يا قيم يا نماينده مي خريد، مطمئن شويد كه او حق فروش آن املاك را دارد يا خير.

در صورتي كه ملك قولنامه اي در دست مستاجر است، حتما آن را در قولنامه ذكر كنيد.

وكيل ملكي در شيراز

وكيل امور ملكي در شيراز

مجرب ترين وكيل شيراز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۶:۱۸ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)