طراحي سايت طراحي سايت .

طراحي سايت

نورد و خم

نورد و خم

خمكاري يا bending فرايندي است كه طي آن نيرويي به يك ورق فلز وارد شده و باعث مي شود در زاويه دلخواه، خم شده و شكل دلخواه ما را پيدا كند. خمكاري شايد در ظاهر كار ساده اي باشد اما در واقع، نيازمند دقت است و دشواري هاي خود را دارد. در اين مقاله با وبسايت شيرازخم همراه باشيد تا با خمكاري، دستگاه ها و كاربرد آن بيشتر آشنا شويد.

خدمات خمكاري لوله
خمكاري مكانيكي: اين نوع خمكاري از سرعت و دقت بالايي برخوردار است. صفحات خم در اين نوع خمكاري بر لبه هاي بالايي قالب قرار مي گيرند. متداول ترين نوع خمكاري بر روي قالب V  مي باشد.

خمكاري پنوماتيك: در اين نوع خمكاري، از يك كمپرسور براي ذخيره نيروي هوا استفاده مي شود. اين روش مناسب كارهايي است كه نياز به فشار زياد ندارند. به طوركلي براي ورق هاي ارزان مي توان از اين نوع خمكاري استفاده كرد.

خمكاري هيدروليك: از اين روش براي خمكاري هاي ظريف استفاده مي شود. جالب است بدانيد، اين روش يكي از محبوب ترين روش ها در عرصه خمكاري است.

خمكاري CNC: اين خمكاري، ظرفيتي در حدود 180 تن دارد. خمكاري CNC  بسيار دقيق است و قادر است فاصله هاي كمي را خم كند.

شيراز خم


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۳۰:۰۷ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

بهترين پزشك پيوند قرنيه

بهترين پزشك پيوند قرنيه
در صورت شدت يافتن قوز قرنيه، پيوند قرنيه براي فرد بيمار تجويز مي شود. قرنيه پيوندي متعلق به افرادي است كه قبل از مرگشان، فرم اهداي عضو را پر كرده اند. اين قرنيه ها در بانك چشم نگهداري  مي شوند. اما قبل از آن، از لحاظ بيماري، مورد آزمايش قرار مي گيرند. بهترين پزشك پيوند قرنيه، اين عمل را به كمك دستگاه هاي ميكروسكوپي انجام مي دهد. پزشك متخصص پيوند قرنيه، پس از برداشتن يك قطعه از وسط قرنيه بيمار و قرار دادن يك قرنيه سالم، آن را با بخيه هاي ظريف به چشم مي دوزد. شما مي توانيد با جستجوي بهترين پزشك پيوند قرنيه در وبسايت شيراز پيشه، جهت رزرو نوبت اقدام نماييد.

آزمايشگاه طبي شيراز

معرفي شغل شيراز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۵:۳۰ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)